Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu ikväll när jag varit ute med hunden så var han väldigt röd mellan sina tramdynor. Så jag börjar fundera på om man kunde ha skor på...
Svar
3
· Visningar
1 918
Senast: Kira2002
·
H
Övr. Hund Vet inte vad jag vill med denna tråd, mer än klaga lite :angel:, men är det någon mer än jag som inte blir klok på det här med att välja... 2
Svar
24
· Visningar
2 294
Senast: Roxer
·
Övr. Hund ...och det hade varit lika härligt som låter OM det itne hade varit för två hundar utanför badrumsdörren! :mad: "MAAAAAAAAAATTE... 2
Svar
23
· Visningar
2 424
Senast: Nila
·
Hundavel & Ras Mina kusiner vill köpa en hund ifrån en kennel, hunden är 14 månader och det senaste halvåret har dom passat hunden (en tik) 2-3 veckor... 2
Svar
26
· Visningar
4 971
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag är så jäkla trött på koppelvila! Jag är så trött på överenergisk hund, jag är SÅ trött på människor runt om som tycker han blivit så...
Svar
12
· Visningar
1 223
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Här tänkte jag att vi kunde efterlysa bilder på ngt särskillt och utnyttja att här finns massa raser i massa situationer! :idea: Jag...
Svar
7
· Visningar
1 755
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Okej, kanska är svårt att komma med tips och ideér när man inte ser hunden irl, men vi kan ju försöka :) Mitt "problem" med spåret... 2
Svar
22
· Visningar
1 814
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Saknaden efter jycken är fortfarande stor, 1½ år efter hans död. En bit bort finns en hanne, en mindre kopia av jycken. De två...
Svar
8
· Visningar
893
Senast: Rie
·
Hundhälsa Idag blev dottern och hennes killes hund,en wachtel lite för närgången på jakten.. Svansen blev krossad,veterinärbesök och operation,så...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Det är en sak jag känner mig lite osäker på. Vi håller på att kolla efter valp, det troliga är att vi kan få hem en valp ungefär i maj...
Svar
2
· Visningar
3 425
Senast: Lona
·
T
Övr. Hund Hej bukefalister! Läser ofta på forumet men har aldrig känt behovet att posta själv - förräns nu! Problemet är med mina föräldrars hund...
Svar
10
· Visningar
2 888
Senast: Millisan
·
Övr. Hund Är ganska arg nu på alla er som släpper lös era hundar och som har noll koll på hunden:mad: Jag och mamma var ute på en långis med...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: Pudlan
·
Övr. Hund har en d/s gårdshundshane lite över 2år, jag började spåra med han vid 1års ålder, med hjälp av en kurs. allt har funkat klockrent tills...
Svar
15
· Visningar
1 043
Senast: Lizah
·
P
Övr. Hund En del påtalar det här med vikten av valpfoder, veterinären när jag vaccinerade valpen var väldigt "på" om vikten av... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 637
Senast: Rose
·
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 553
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vet någon var man kan få tag på breda snygga hundhalsband i läder/skinn där man även kan få hundens namn ingraverat i lädret?! Letar...
Svar
12
· Visningar
1 637
Senast: simba_112
·
Övr. Hund ..eller iallafall en stor del av konstigheter. Bajspåsar fastspända vid hundens bak, specialtillverkade hundlådor och annat. Men vad...
Svar
18
· Visningar
1 765
Senast: Doneloge
·
C
Övr. Hund Hej ni;) Jag fick en massa skit första gången jag var här men nu får jag tyvärr hålla med "Hingstsugen" om att uppfödaren till vår... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
12 641
Senast: Lona
·
Övr. Hund Fördelar med en liten hund: - När man handlar till dem blir det betydligt billigare än med stor hund. - De är så små och söta så ingen... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 408
Senast: Disen
·
Hundhälsa Hörselkåpor för hundar! Har någon testat??? Det kanske hade varit en lösning till nyår för att det ska bli lite lugnare för hunden.
Svar
7
· Visningar
5 198
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31