Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Nu håller hundarna på att driva mig till vanvett här hemma, och jag antar att jag har mig själv att skylla eftersom jag uppenbarligen...
Svar
12
· Visningar
1 557
Senast: Jenka
·
E
Övr. Hund Hej! Vi har hittat på en gammal sele till hund och jag har en liten fråga, hur ska den sitta? Har två bilder på selen. På vilken...
Svar
10
· Visningar
1 390
Senast: Eskil
·
Hundhälsa Vad vet ni om det? Jag har försökt googla men hittar inte så värst mycket information..
Svar
9
· Visningar
15 872
Övr. Hund Det kom just in en "kund" i min butik och undrade om jag visste vem det var som ägde en viss gråspräcklig hund i närheten. Det är samma...
Svar
6
· Visningar
1 252
Senast: Bodil Åslund
·
Övr. Hund Ropade du? Vad menar du med att man inte far springa och leka "on the dune"? Jag ar saker att det bor faglar dar, jag vill bara...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund I en bok om valp som jag just läst tycker författaren att man är en dålig husse eller matte om man använder koppel. Hunden hindras från...
Svar
16
· Visningar
1 773
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa Hej! Var till vet igår och det är troligtvis foderallergi min Zorro har. :( Har klåda, pälsavfall, öroninflammation mm som han...
Svar
2
· Visningar
1 208
Senast: Boerperd
·
M
Övr. Hund Hej! Jag har en 1,1års schäfer hane och när det kommer hem folk så blir han så uppspelt och glad, okej att han blir glad men då... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 502
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Vi har ju en valp som dels inte är så stor och inte heller så gammal. Nu i kväll knatade vi iväg till vårt vanliga ställe, en stor äng i... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 785
Senast: Disen
·
D
Övr. Hund Idag klarade min Ådi något som jag faktiskt inte trodde att han skulle klara. Jag gav honom mindre cred. än vad han var värd. Jag blev...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Jag har en "godishund",men skulle även vilja belöna med lek.Hemma leker han o.k, men på appellplanen är det lite sämre:cry: Har läst...
Svar
1
· Visningar
715
Hundavel & Ras Efter flera månaders lågfrekvent hundkampanj har sambon äntligen fattat grejen. Vi ska köpa hund :D En liten hund passar bäst för oss... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 976
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund En av mina hundar har börjat att gnaga på sig själv med framtänderna.Framförallt på fram- och bakben och rumpa. Hon gör även så på de...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: kol
·
Hundhälsa Fan det som inte får hända har hänt! Jag tappade hästen igår och hon mullrade över min Jack Russel. Från skadan hände till vi var på... 2
Svar
30
· Visningar
2 976
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Nu har min vovve börjat på hundsim:) Han fick diagnosen artros i vänster armbåge för två veckor sedan.Det var väldigt väldigt lite.Han...
Svar
3
· Visningar
1 729
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Blev rekommenderad ett hundfoder från Kanada till min vovve som jag funderar på att testa.Han äter nu Specific Weight reduction för att...
Svar
10
· Visningar
2 131
Senast: Skogstroll
·
K
Övr. Hund Halloj! Såg ingen tråd för oss med små hundar/raser. Jag själv har ingen bild än, förutom på min hund Chili men hon är medel stor... 2 3
Svar
59
· Visningar
10 017
Senast: lillmaria88
·
Övr. Hund Jag känner för att skratta lite och våra älskade hundar är ju experter på att få oss människor att skratta. Så undrar ifall ni ha någon... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 419
Senast: lillmaria88
·
Övr. Hund Nu tänkte jag att alla ska lägga in bilder på sina hundar, när du kommit på dem göra saker de vet att de inte får göra. :D Jag...
Svar
16
· Visningar
1 620
Senast: Bobbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025