Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag behöver tips på aktivering som jag kan fixa inomhus för hunden med minimal ansträngning från min sida. Jag är sjuk sen ett par...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: Millisan
·
V
Övr. Hund när jag köpte vår labbe valp så lika hund nummer två så var jag ju helt övertygad om att jag aldrig någonsin skulle besöka en...
Svar
19
· Visningar
1 513
Senast: Varmblod90
·
Hundavel & Ras Jag bor i Australien kanske jag ska börja med. Jag vill köpa en Cavamalt - cavalier och maltese mix men det verkar omöjligt att köpa...
Svar
10
· Visningar
2 059
Senast: vivendi
·
Övr. Hund Nu är det så att vi är en grupp lyckligt lottade vanliga människor som har familjehundar som tränat hela hösten med en ledare som går...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Det kanske har tagits upp tidigare:o Men jag vill läsa alla historier om hundar som inte förstått sina genetiska arvsregler;)... 2
Svar
35
· Visningar
3 661
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund I senaste brukshunden (sid 12) var det en mycket intressant artikel som handlade om denna träningshets, och då ffa hos aktivt tävlande... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 652
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Då var det min tur att fråga, men ni blir väl bara bättre och bättre på att dela ut raser till oss veliga :D Jag vill ha en hund: *... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 541
Senast: Luxus
·
L
Hundhälsa Inspirerad av "Tysolinas" tråd om trimmer. Jag har en hund ,som jag pga en alldeles för tjock päls,samt dammallergi,brukar lämnas in...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Swat
·
T
Hundhälsa Jag ska köpa en hundtrimmer och har hört olika vesioner hur man klipper sin hund med denna. Medhårs eller mothårs?
Svar
16
· Visningar
19 120
Senast: Doneloge
·
D
Övr. Hund Ngn som provat tvillingkoppel eller dubbelkoppel? För och nackdelar.....tack.
Svar
12
· Visningar
2 272
Senast: _Viva_
·
B
Övr. Hund jag har funderat senaste tiden på om min hanhund kan vara något att avla med.. han är vääääääldigt lugn till sättet och lugn i psyket... 11 12 13
Svar
241
· Visningar
14 159
Övr. Hund Jag har en drygt 1,5 år gammal blandrastik som till största delen fungerar prickfritt i vardagen. MEN hon blir superglad och även...
Svar
6
· Visningar
1 216
Övr. Hund Nu har det varit ett antal blandrastrådar här de senaste dagarna vilket har upprört många på både för- och emotsidan. Detta har fått mig... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
12 529
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Någon som har en idé? Min snart 3-åriga tik har, vad det verkar, ont i ryggen på något sätt. Märkte det idag när hon pep till när hon...
Svar
8
· Visningar
9 003
Hundhälsa Så sa veterinären till mig. Min hund har fått tillbaka sin jävla inflammation runt ögonen! Han slutade äta medicin för det sista...
Svar
15
· Visningar
1 283
Senast: RIA
·
V
Övr. Hund Jag & sambon har äntligen bestämt oss och vi ska hämta vår papillontik på söndag:) Hon är två år. Kommer från en flock till att bara ha...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Swat
·
Övr. Hund Igår fyllde min Grand Danois 10 år! Det firades ordentligt med goda vänner, tända ljus, fika och ett 1-metersben till vovvan! Brukar...
Svar
15
· Visningar
2 587
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Vi har tradar med bilder pa sma hundar, roliga hundar och vackra hundar... vad sags om "Juliga" hundar? Har ar min i full jul...
Svar
12
· Visningar
16 632
Senast: Casper
·
Hundavel & Ras Vi är inte direkt överens om rasval hemma, just nu är det tre olika raser vi diskuterar: Ridgeback, Dalmatiner och Flatcoated Retriver... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 005
Senast: Boop
·
G
Hundhälsa Arwen har kliat upp en eksemsår på halsen, precis under hakan. Tidigare har det bara varit lite rött men de senaste dagarna har det... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
23 502
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025