Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Finns här ngn som har erfarenhet av Stabyhoun? Hade aldrig hört talas om rasen inna jag var på Stora Stockholm i helgen. Såg till min...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Kira
·
Övr. Hund Sökte men hittade ingen tråd om detta! Vilka ska dit och vad ska ni göra? Ställa, kika eller flanera? Och vilken ras har ni i så fall... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 172
Senast: Meibla
·
W
Hundhälsa Jag och min pojkvän har haft en långhårig schäfer tik på prov i en månad och beslutat att vi ska behålla henne. Hon är en jätte trevlig...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Wiiee
·
Övr. Hund På fredagsmorgonen försvann två collievalpar och en Leonberger från Långviken bäcken i Grums. Har du sett hundarna så vänligen kontakta... 2
Svar
22
· Visningar
2 619
Senast: tesora
·
Övr. Hund Vad är skillnaden på en vanlig visselpipa och en överljudspipa?
Svar
3
· Visningar
835
Övr. Hund Behöver lite tips på lätta bra kontaktövningar för ska jag vara ärlig så verkar det som om jag glömt precis allt vad gäller hundträning...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Önskar jag och alla mina hundar till alla er hundbukefalister :love:
Svar
1
· Visningar
1 261
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag (läs; vi) håller på att bli galen!! Såhär ser en vanlig dag ut: - Gnäll i väntan på morgonpromenaden. - Tillbaka från...
Svar
10
· Visningar
33 452
Övr. Hund En låt för alla hundutställare kanske? ;) Vad tycker ni? :D :angel: XLNT Marc - Best In Show
Svar
9
· Visningar
1 495
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Nu är sökandet efter en "koja" igång. En bur som kan fungera som trygg plats när vi är borta, begränsa rörelsefriheten i bilen när...
Svar
17
· Visningar
4 679
Senast: Zenith
·
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund e det någon annans hund som sover med öppnaögon(tredej ögonlocket stängt). min hund sover i stort sett alltid med öppna ögon. ser skit...
Svar
5
· Visningar
8 405
Senast: Aliil
·
Hundhälsa Och det gjorde jag idag när Loka börjad kissa blod!! Fick fippla fram nåt journummer till Distriktarna som egentligen inte har...
Svar
9
· Visningar
4 232
Senast: hastflicka
·
H
Övr. Hund Någon som tagit kort från mässan idag? Skulle vara så trevligt att se då jag missade det hela idag :o
Svar
17
· Visningar
1 582
Senast: Lovisa-88
·
Hundhälsa Det cirkulerar en hel del kennelhosta hos hundar i min vänskapskrets, och nu ska jag snart åka hem till mina föräldrar där det finns två...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Någon människa som är klokare än mig på IPO och kan förklara vad följande betyder: Domare 1 IPO-R/RH-FL KLASS B Delmoment A...
Svar
6
· Visningar
1 213
H
Hundavel & Ras jag och min sambo ska nu efter nyår Flytta till stort hus ute på landet. det ligger ganska ensligt och är idylliskt för att ha hund där...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Hannah0407
·
Hundavel & Ras Lillkillen är bara 10 veckor ännu så det dröjer ett tag tills det är dags för nästa hund, men det kan ju vara bra att börja fundera i...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa min dvärgpinscher på 9 månader har börjat bajsa jättemycket! säkert 4-5 gånger om dagen, är de normalt? och hon gör de inomhus med! tips...
Svar
9
· Visningar
15 989
Senast: hundar
·
D
Övr. Hund Hej Jag har för ett par månader sedan tagit mig an en amstaffmix på tre år, alltså omplacering. Den förre ägaren hade låtit honom... 2
Svar
25
· Visningar
2 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka