Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ja nu var det nog 20 år sedan jag var på den stora utställningen i Älvsjö, men i helgen drog jag iväg med sambon för en dag med härliga... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 528
Senast: Swat
·
Övr. Hund Om ni hade en granne vars hund kom lös och hoppade på er hund för andra gången, skulle ni göra en polisanmälan då eller är det mer rätt...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Zantha
·
Övr. Hund Jag vill lära mina hundar fler tricks som komplement till den övriga träningen..men jag har lite idétorka och vill se/läsa om vad era...
Svar
15
· Visningar
2 638
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Detta diskuteras i en intressant trad pa Hastverksamhet. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1015265 Jag trycker det ar en...
Svar
18
· Visningar
1 153
Senast: _Viva_
·
H
Hundavel & Ras Någon som vill kolla en sak på PM:et till mig. Kan inte öppna filen....
Svar
1
· Visningar
856
Hundhälsa Jag träffade en kvinna som berättade att hennes hund "mjällat" en längre tid. Veterinärer har skyllt på fodret men foderbyte gav inget...
Svar
2
· Visningar
4 965
Övr. Hund Inte min dock men frågar åt ägaren. Hunden deras har en ovana (?) att bita konstant på tassarna. Nästan som att han inte kan sluta...
Svar
17
· Visningar
29 870
Senast: paradiset
·
G
Hundhälsa Så, vad är er bästa tassalva? Någon salva av speciellt märke? Någon huskur? :p När man bor i stan blir det ju mycket asfalt att gå...
Svar
12
· Visningar
11 183
Senast: Zenith
·
A
Övr. Hund Jag är en sån där som tävlar med mina hundar (eller åtminstonde den yngsta;)) Jag tycker att det är både synd å skam att det är så...
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: hundar
·
Övr. Hund Hejsan hej! Nu börjar jag bli trött och orolig på alla lösa hundar som helt plötsligt finns här. Jag är en sådan person som absolut...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: Gnist
·
Övr. Hund för en himla massa år sedan tränade jag viltspår med båda jyckarna. men efter en incident där blodet förstördes så las det på hyllan... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 316
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Man kanske inte får ha en sån här tråd, då det kanske räknas som reklam, men då får ni ta bort den! Jag undrar vilka torrfoder det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 535
Senast: Rose
·
Hundavel & Ras Blir verkligen knäpp..har suttit senaste veckan och spånat på en ras som skulle kunna vara perfekt för oss här hemma..Men det är... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 557
Senast: Lady_A
·
Hundhälsa Sambon kom hem ifrån jobbet inatt, tog ut hunden som vanligt. Hunden springer lös och leker i snön, stoppar ner huvudet i snön och...
Svar
14
· Visningar
12 322
Senast: Flash5
·
Övr. Hund Som mitt liv ser ut blir det plugg till hösten efter ett "friår" som jobbsökande ännu utan resultat. Jag är i princip uppvuxen med två...
Svar
19
· Visningar
2 166
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Hej Hund! Smiter in från häst här och har lite snabba frågor som ni säkert kan svara på. Det här är lite allmänna frågor bara, har...
Svar
19
· Visningar
7 137
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras Det var för mig en helt ny ras och jag hade inte en aning om att detta är en ras som diskuteras flitigt i media. Inget jag har tänkt att... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 700
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som vet om de säljer eukanuba-foder på Täby centrums djurbutik? Är på jakt efter fodret till mina hundar, men hittar absolut...
Svar
10
· Visningar
1 750
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Jo, det VAR tonsillit han hade (har!), Beauceronkillen min. Första veterinären snabbkikade honom i halsen, såg inget och så var det inge...
Svar
10
· Visningar
12 092
Senast: Zantha
·
Övr. Hund Har blivit lite nyfiken på det här med vikthalsband, och då jag inte hittat nå bra fakta om det här så frågar jag alla kära...
Svar
12
· Visningar
3 621
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka