Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, visst var det bra pris?
Trevlig storlek på pluttarna också.
Hur länge har ni testat? Var det pga allergi eller annat ni testar?
Vi började testa igår bara![]()
Det beror lite på, i vissa foder är sockret borttaget så det bara är fibrer kvar och det används som "bindmedel" och anses hjälpa magen.
*kl*
Jag minns inte att jag vande in standardt alls. Brukar de bli dåliga? Min visade bara positiva skillnader mot RC.
Vad är det för storlek på "pluttarna" då?
Har en gigant och behöver gigantiska bitar![]()
*kl*
Jag minns inte att jag vande in standardt alls. Brukar de bli dåliga? Min visade bara positiva skillnader mot RC.
Jag hade problem med att de blev så otroligt hårda i magen.
Om du får stopp på kliet! Det kan man ju inte garantera.
Ja, visst var det bra pris?
Trevlig storlek på pluttarna också.
Hur länge har ni testat? Var det pga allergi eller annat ni testar?
Vi började testa igår bara![]()
Jag hade problem med att de blev så otroligt hårda i magen.
Alltså, jag är egentligen urdålig på det här med foder...men färskfoder, menar du då typ blötfoder på burk?
Jag vet bara att jag har som tanke att det kanske egentligen inte är så bra/naturligt med spannmål i maten till hundar.
Fick de verkligen kämpa med att klämma ut korvarna eller var det bara väldigt hårt i konsistensen?
min ena blev också stenhård i magen så hon får äta magnussons istället. den andra har naturligt lösare mage och skiter lagom fasta skitar på standardt. båda har ätit färskfoder med mycket kött tidigare, men skitarna har aldrig blivit så hårda förut. jag tror alltså inte att det är den höga köttmängden i fodret som gör att skitarna blir så hårda. det måste vara något annat.