lady_vip
Trådstartare
Och det gjorde jag idag när Loka börjad kissa blod!! Fick fippla fram nåt journummer till Distriktarna som egentligen inte har smådjursjour, men jag vägrar åka/ringa Djursjukhuset efter Fortunes vistelse där förra året.
Dividerade fram och tillbaka hur vi skulle göra eftersom deras labb inte var öppet. Skulle jag behöva åka till Helsingborg för en UVI eller avvakta, skulle han kunna fixa nåt medikament tillfälligt eller hade jag något hemma som kunde bita, iaf för kvällen.
I dividerande menade jag att det var så konstigt, bara från ingenstans blod i urinen utan att hon ens verkade påverkad...???
Men så gick det upp ett ljus, hon har ju käkat rödbetor!!!
Hon snor diverse rotfrukter från trädgårdslandet när vi är i stallet, och har ätit rödbetor både idag och igår

Skamset fick jag erkänna och veterinären bara skrattade, "så går det när man ska vara god djurägare".
Jag slapp iaf en fet faktura och kan glädjas över en frisk hund
Dividerade fram och tillbaka hur vi skulle göra eftersom deras labb inte var öppet. Skulle jag behöva åka till Helsingborg för en UVI eller avvakta, skulle han kunna fixa nåt medikament tillfälligt eller hade jag något hemma som kunde bita, iaf för kvällen.
I dividerande menade jag att det var så konstigt, bara från ingenstans blod i urinen utan att hon ens verkade påverkad...???
Men så gick det upp ett ljus, hon har ju käkat rödbetor!!!
Skamset fick jag erkänna och veterinären bara skrattade, "så går det när man ska vara god djurägare".
Jag slapp iaf en fet faktura och kan glädjas över en frisk hund