Suck. Eksem...

Sv: Suck. Eksem...

Hoppas att kliandet ger med sig nu och att det inte är något annat!
Håller tummarna för er :)
 
Sv: Suck. Eksem...

Ja, nån gång får det väl vara nog?! Vet sa att om det inte ser bättre ut efter 8 dagar så byter vi antibiotika, sen är det väl bara allergi-utredning som återstår.

Tack! :)
 
Sv: Suck. Eksem...

Nu har Arwen gått på sin antibiotika-kur men jag tyckte att det såg nästintill oförändrat ut, så istället för en ny kur har vi ett besök inbokat på måndag. Måtte detta ta slut snart...
 
Sv: Suck. Eksem...

Inte alls lika mycket, men börjar hon klia är det svårt att få henne sluta. Då får man rycka in handgripligen så att säga.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
972
Senast: jemeni
·
Hästvård Jag har ett islandssto som i år är 14 år. Hon har mycket man och svans och enligt tidigare ägaren så har hon inte haft eksem. Förra...
Svar
8
· Visningar
1 806
Hundhälsa Vovven fick det i förra veckan på hela halsen.. Var till veterinären, rakade bort pälsen på området och han fick en spray som man skulle...
2
Svar
20
· Visningar
24 899
Senast: bulldog
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 346
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp