Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Hundavel & Ras Eftersom det inte står så mycket om hur de är på kennel klubbens sida vänder jag mig till er, mina kära vänner på buke. X) Jag ska köpa... 2
Svar
28
· Visningar
3 431
Senast: Aliil
·
Hundhälsa Skruttan är hemma är snorig och nyser som en galning, men verkar pigg för övrigt. Kan det vara en vanlig förkylning? Verkar som att...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Hjalti
·
Övr. Hund Jag vill ha ett fint halsband till min rottistik. Ett med strass eller pärlor eller något annat "icke-tufft" Men alla sådana slutar vid... 2
Svar
23
· Visningar
2 919
Senast: Missel
·
Hundavel & Ras Vad skulle du lägga för hane på denna tik: Almstranden's N K Mayenne - Golden Retreiver Far: Kajtelas Nelson Mor: Björkahöjdens... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 722
H
Hundhälsa Min hund fick genomskinliga flytningar från underlivet, ser ut som genomskinligt snor typ. Åkte direkt till vet där de bad mig gå ut och...
Svar
16
· Visningar
33 686
Senast: tott
·
Övr. Hund Jag äger två hundar och efter som jag fått barn nyligen så har min syster hand om den yngsta av dom för att senare ta över henne. Men nu...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund För drygt ett år sedan satte jag och sambon oss i en bil och körde närmre 50 mil för att titta/köpa en omplacering. När vi till sist...
Svar
12
· Visningar
1 564
Senast: Gammal tant
·
G
Övr. Hund Om man har en hund från en uppfödare som blir utesluten ur SKK, får man fortsätta tävla den då? Om man enbart har hunden på foder, och...
Svar
2
· Visningar
1 384
Senast: Galathea
·
Övr. Hund OBS, fel i rubriken, LAMM o RIS ska det vara! Tja, som rubriken lyder ;). Har länge tänkt att man borde mata vovvarna med svensk mat...
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Även jag behöver hjälp med tips på passande raser. Söker en hund som gillar att jobba. Har haft bruksschäfer tidigare men söker nu en...
Svar
18
· Visningar
1 542
Senast: Milosari
·
R
Hundavel & Ras Skulle det funka? Har ingen vana av att träna hundar. Tycker dom verkar trevliga men krävande. :)
Svar
17
· Visningar
1 641
Senast: Tabasco
·
Hundhälsa Är lite sugen på att ge min hund färskfoder. Har tittat på Priima och Klass och önskar nu lite objektiva åsikter och erfarenheter... 2
Svar
22
· Visningar
2 478
Senast: Missel
·
Övr. Hund blev ganska förvånad/chockad över detta och vill nu höra av er som är lite mer insatta i hundavel vad ni anser... familjen har en... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 168
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I dag fyller Scream Zacko 1 år! Så här såg han ut när han kom till oss i januari. Så här ser han ut i dag :)
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Winni
·
M
Hundhälsa Jag har börjat inse att min hund inte längre är någon unghund, utan faktiskt fyller 11 nästa år. Hoppas dock att han får vara kvar länge... 2
Svar
34
· Visningar
7 293
Senast: Skogstroll
·
Hundavel & Ras Kanske ska få en liten chihuahua, men är det nått speciellt man måste tänka på? Vad kostar det att ha en sådan liten sak? Kommer bli min...
Svar
19
· Visningar
1 787
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en liten fråga till er som kan hundmat. Hur är axess jämfört med andra foder typ då pedigree, RC osv? 2
Svar
23
· Visningar
2 871
Senast: racing111
·
Övr. Hund Den lilla killen utan svans, som halva Buke ville ha? :love: Den sötnosen var här på besök idag, som 6½ mån gammal. Lika söt, ännu mer...
Svar
12
· Visningar
1 355
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Nu är han hemma, Valpen med stort V! Lite lätt bildbombsvarning;) Nu bor Krydds Boss här! Efter en tvåtimmars oproblematisk bilfärd hem...
Svar
6
· Visningar
1 231
S
Övr. Hund Det har diskuterats en del om detta på buke den senaste tiden så jag tänkte starta en tråd om bara detta omdebaterade ämne. Såå... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 824
Senast: Korpilompolo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31