MrsScabtree

Trådstartare
Skruttan är hemma är snorig och nyser som en galning, men verkar pigg för övrigt. Kan det vara en vanlig förkylning? Verkar som att mammas hund blivit smittad också för även han snorar och nyser. Ian verkar ha klarat sig hittils...
vad tror ni?

Sv: Aaaatjo!

En släng av noskvalster(min börjar nysa och inte bara fnysa som det sägs att dom gör)? Eller så är det nog bara vanlig förkylning :P

Sv: Aaaatjo!

Behandlar min tik nu mot noskvalster för andra gången. Hon nös med som en galning och snorade från näsan men efter kuren så slutade det. Denna gången fick jag inte samma medicin utan tabletter som jag ska ge i 5 veckor men hon nyser fortfarande fast kuren är inte över än. Ring till vet och fråga, är det noskvalster vilket man inte kan se utan isf får behandla mot ändå så brukar det gå över:)

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
612
Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
1 104
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 065
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 119
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar