Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa kan man ha fästig halsband på en 5,5 mån valp. Om dom leker o busar . Och om den andre hunden biter i halsbandet . Är det farligt bra...
2
Svar
20
· Visningar
2 602
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Någon som kan rekomendera ett bra hundsim i Skåne??
Svar
12
· Visningar
3 749
Senast: HaLo
·
Hundhälsa Hur konstaterar man att en hund har noskvalster? Vad ger man för behandling? Kan hundägaren bära smittan från sin hund till en annan...
2
Svar
25
· Visningar
2 360
Senast: Milosari
·
F
Hundhälsa Ännu en tråd från mig! :angel: Bland hästarna har många s.k. träningsscheman, för att bygga upp muskler på rätt sätt, för att träna...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Fire-Eye
·
Hundhälsa Min sambo tänkte börja motionera rottan med inlines=) Vi tror att det kommer passa dem båda. Rottan är nu 15 månader och har väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: MaRomer
·
F
Hundhälsa Som rubriken lyder, när anser ni att en hund är för gammal? När är det dags för era hundar att trappa ner på träning/sluta tävla osv...
Svar
8
· Visningar
1 955
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Mina föräldrar har en hund med en väldig massa problem. Det är en 4-5årig schäfertik riktigt stor och långhårig, full av liv. Till...
Svar
4
· Visningar
1 292
Senast: vallhund
·
H
Hundhälsa Jag skapar den tråd som en liten spin-off på "Blandis ägare?"-tråden, så att vi slipper förstöra den ännu mer... Hur skall man...
Svar
16
· Visningar
1 243
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Hej! Om två veckor ska vi hämta hem en superfin hanvalp (nämner inte ras än det och bilder kommer när han kommer hem ;) )! Både jag...
Svar
10
· Visningar
1 512
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Har just kommit tillbaks från en promenad med mina 2 hundar och den ena är just nu rejält halt men jag kan inte hitta nånting. Hon...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: LillaMy84
·
M
Hundhälsa Hejsan! Jag har en stor sheltietik som har extremt lätt för att gå upp i vikt, tog sköldkörtelprov för två år sedan med de visade...
2
Svar
25
· Visningar
13 211
Senast: Magglo
·
A
Hundhälsa Är det någon som ger loppfrön till eran hund? Min valp på 18 veckor äter väldigt mycket grus, sand (och saker som valpar äter).. och...
Svar
1
· Visningar
5 276
Senast: desiree
·
G
Hundhälsa :o Eh, min lilla boxerfröken verkar ha kommit åt ett synnerligen känsligt ställe på gammelhunden under bus. Eller, kommit åt och...
Svar
7
· Visningar
10 362
Senast: Generalen
·
W
Hundhälsa När är hunden fullvuxen, slutat växa? Är det olika mellan olika raser? Detta med promenader med valpar/unghundar, hur mkt kan man gå...
Svar
6
· Visningar
1 913
Senast: tipex
·
Hundhälsa Min border collie kom hem som 8veckors skrutt. Jag var övertygad om att valpar höll sig runt fötterna på en första tiden. My ass - efter...
Svar
17
· Visningar
3 050
Senast: Teah
·
P
Hundhälsa Hej! Min valp vill helst inte gå ut. Han är 9 veckor på måndag och är en bladras mellan dobermann/rottweiler. Vi har haft honom nu i 5...
2 3
Svar
50
· Visningar
16 021
Senast: Payne_75
·
T
Hundhälsa Önskar Tips ang. fortsatt behandling för att få ner knöliga juvrar på tik vars valpar alla dött efter födelsen. Jag skulle vilja ha...
Svar
5
· Visningar
2 301
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Alltså nu förstår jag inte alls vad hunden pysslar med, hon flåsar konstant. Inte särskilt våldsamt, men ändå. Tungan hänger ut hela...
Svar
18
· Visningar
23 352
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej jag behöver lite snabb hjälp! Mina valpar har blivit lösa i magen, en del nästan vattniga. Veterinären sa att det kunde vara för...
2
Svar
25
· Visningar
8 293
Senast: Casper
·
S
Hundhälsa Min sambos föräldrar har grannar med en stor hund. Hunden kan vara dryga året. De bor i lägenhet med en träaltan och det är i stort sett...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: stintans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka