Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa En bekant har en hane som nu två morgnar i rad har kissat inne, innan första rastningen. Inte så att han markerar utan han sätter sig...
Svar
3
· Visningar
1 216
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Vår hund (dvärgschnauzer) beter sig konstigt inomhus, har ej märkt det utomhus då han är så upptagen av allt som finns att göra. ...
2
Svar
22
· Visningar
2 509
Senast: Terja
·
Hundhälsa Denna gången är det faktiskt inte mina hundar det gäller:D Mina hundar blev påflugna av grannens hund igår, ingen skada skedd förutom...
Svar
4
· Visningar
6 200
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag blev lite förvånad idag när jag var på djursjukhuset med den Lapske. (För att göra en lååång historia kort så var det återbesök...
Svar
9
· Visningar
2 135
Senast: Disen
·
S
Hundhälsa Vi ska kastrera våran hund. Hade tänkt ringa och boka tid när en annan veterinär tyckte att vi först skulle göra en kemisk kastrering...
Svar
6
· Visningar
1 163
W
Hundhälsa För vaccinets skull behöver man ju bara vacc varannat år. Hur är det på hundklubben när man går kurser, vad är det för regler där? Ska...
Svar
7
· Visningar
976
Hundhälsa Min hund har ett märkligt sår precis brevid anus , det ser ut som att en böld som spruckit ungefär (fistel?), ett litet jack på 3 mm och...
2
Svar
21
· Visningar
27 449
Senast: Snixten
·
F
Hundhälsa Hej Bukar. Min lilla hanhund på 7 månader är av en vet. konstaterat kryptokid, en testikel nere å en kvar någonstanns i buken, vet...
Svar
15
· Visningar
6 371
Hundhälsa Hej Jag undrar hur mycket en ben/led koll kan kosta?? där man kan se om hundens ben är friska eller inte... Då en kompis blandras...
Svar
8
· Visningar
3 788
Senast: Ulga
·
K
Hundhälsa Jag läste precis dom nya villkoren som gäller i agrias försäkringar from den 1 april 2009. Ett utav dom nya villkoren är detta...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 380
Hundhälsa Hur ofta avmaskar ni era hundar? Regelbundet eller enbart om det finns misstanke att de har mask? Min vovve avmaskades när han var...
2
Svar
22
· Visningar
3 906
Senast: paradox
·
A
Hundhälsa Jag har en fråga som jag måste få svar på. Finns det ingen lag på hur länge hundar får sitta inlåsta i bilar? Och om inte, finns det...
Svar
13
· Visningar
1 870
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Carrier hundfoder är det ett hyfast bra foder?
Svar
7
· Visningar
20 216
Senast: Klara J
·
Hundhälsa Behöver lite tips för valpen (6 mån) som är extremt åksjuk... Blir ett stort problem då han får följa med oss mycket, vilket ju innebär...
2
Svar
28
· Visningar
5 868
Senast: Ulga
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenhet av dem, humbug eller fantastiskt:D? Det är ju definitivt dags att skaffa ngt fästingskydd, örthalsbanden...
Svar
16
· Visningar
10 833
L
Hundhälsa Nu har vovven bantat i ca 1 månad och nu behöver hon inte bli smalare, så det är dax att köpa ett nytt foder som hon inte blir tjock av...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: Galathea
·
B
Hundhälsa Jag har fått slaktavfall av en bekant. Råa nötben. Ska man koka det först? Har för mig att min tik blev lite lös i magen sist hon fick...
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: Mariika
·
Hundhälsa Har en springer hane som kissar inne. De rinner massor av han. på 6 timmar kan han ha kissat 3 gånger. Va hos vet för 2 veckor sen och...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: wtf
·
Hundhälsa ... idag. Det visade sig att det jag trott var lite svamp typ var allergi mot något, men vad :confused:. Så nu har vi startat...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Kompisens hund fick valpar för några veckor sen, förlossningen gick bra men sen gick det mindre bra. Tiken fick täta anfall, typ...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka