Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Min kompis blev rekomenderad, av vet., att ge c-vitamin till sin valp som har UIV. Hon ringde en foderexpert i ett annat ämne idag och...
Svar
5
· Visningar
11 887
Senast: Berin
·
Hundhälsa Som rubriken säger när är det dags att ta beslutet att avliva sin vän? Jag står rådvill och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 239
Senast: pernilla_s
·
Hundhälsa Jag har en tik på 10 år (labrador/hamilton stövare). Hon är en aktiv familjehund som motioneras en hel del med promenader, träning i...
Svar
5
· Visningar
1 725
W
Hundhälsa Jag har en schnuzer på snart 11 år som under ett längre tag haft två knölar på ryggen. Hon beter sig som hon alltid gjort o kliar inte...
Svar
12
· Visningar
6 059
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Nu är jag inne i foder djungeln och blir bara mer och mer snurrig :p Min hund äter idag friskies torrfoder, men hon är matt i pälsen...
Svar
5
· Visningar
1 015
S
Hundhälsa Använder mig utav mitt anonyma nick. Iaf, det är så att vi ska flytta in till stan, vi har två hundar. Hundarna är uppvuxna på...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: skrocken
·
Hundhälsa Jag har en hund som är 14½ och pigg och glad. Hon har, som gamla hundar brukar få, "elefantskinn" på sina armbågar. Märkte i helgen att...
Svar
14
· Visningar
9 550
Hundhälsa Jag har trådskapardag idag :D Inga bekymmer direkt, men jag undrar lite över försäkringar och hur ni försäkrar era hundar? Vilket...
2
Svar
23
· Visningar
2 029
Hundhälsa Min hund har på nåt vis brutit en klo på ena framtassen, dvs själva klokapseln (heter det väl?) har skalats av en bit och pulpan ligger...
Svar
4
· Visningar
6 790
Hundhälsa Bra eller dåligt? Första egna reaktionen var dåligt, då jag mest tänkte på användningsområdet hålla hunden varm efter uppvärmning...
2
Svar
26
· Visningar
3 510
Senast: Flo-Jo
·
S
Hundhälsa Ja nu klassas det som doping. vad tycker ni om det ?
Svar
2
· Visningar
751
Hundhälsa Det knäpper väldigt i Ians bakknän, han rör sig normalt och verkar inte ha ont av det..är det normalt? :crazy:
Svar
8
· Visningar
9 624
Hundhälsa Jag undrar om någon vet om försäkringsbolag brukar täcka en allergiutredning hos hund?
2
Svar
24
· Visningar
5 209
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag har en liten fundering ang det här med lek som diskuteras i en annan tråd. Det är ju ett jättebra sätt att berömma och skapa...
Svar
7
· Visningar
1 202
Hundhälsa hej är så att min pojkvänns hund spenderar jag väldigt mycket tid med och hon är med i stallet mycket osv... min pojkvänn och hans...
2
Svar
20
· Visningar
6 055
Senast: timme
·
Hundhälsa Hur ska man gå vidare när ens trygghet har försvunnit? Hon fanns vid min sida under många hemska och jobbiga upplevelser i mitt liv...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Wild Rein
·
L
Hundhälsa Jag har en blandrastik på 2½ år. Mamman är schäfer/rottis och pappan är renrasig anatolisk herdehund. Ända sedan hon kom till mig vid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 143
Senast: Generalen
·
G
Hundhälsa Har en 4 årig goldenkille som jag verkligen älskar över allt annat. Kruxet är att han tål inte andra män. Vi har prövat de mesta och de...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Alltid är det något med dessa hundar... :crazy: Nu har Nova fått i sig en halv tablett bricanyl som en slarvig sköterska har haft ner...
Svar
1
· Visningar
2 870
Senast: Kilauea
·
N
Hundhälsa Igår upptäckte jag att min hund har sår i mungipan.. Dock bara på ena sidan.. och även pälsen är borta.. Vad kan de bero på? :/ Det är...
Svar
2
· Visningar
3 905
Senast: nathalieuhlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka