Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en 8månaders shih tzu, Douglas. Förra söndagen var vi på hans första utställning i skövde. Då sa domaren först att han bara har en...
2
Svar
22
· Visningar
8 295
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hur gör ni med noskvalster? Reflekterar ni ens över det? Har skaffat ny pojkvän som har jakthundar och nu verkar hela gänget ha...
2
Svar
24
· Visningar
3 089
Senast: Jadzia
·
B
Hundhälsa Som rubriken lyder så undrar jag om någon vet var man kan köpa Carrier hundfoder i Gävletrakten? Har inte hittat det på ngn djuraffär...
Svar
3
· Visningar
1 514
Senast: BobJordgubb
·
Hundhälsa Ceasar är dryga 1½ år men han har efter kasteringen lagt på sig lite. Han äter olivers lamb men han får ju knappt något att äta på...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Kilauea
·
U
Hundhälsa Alla dessa hundägare (och ägare till andra djur med för den delen) som inte kan vara så pass objektiva att de ser när det är dags att...
2
Svar
26
· Visningar
2 761
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Jag blir bara mer och mer skrämd för varje dag som går. Det känns som om man hela tiden hör om hundar som fått livmoderinflammation och...
Svar
6
· Visningar
5 241
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Jag har ett minne av att jag för några år sen fick lära mig att om en hund ätit choklad, så ska man ge den senap. Senapen får nämligen...
Svar
6
· Visningar
9 912
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Har ju en hund som är under utredning för vilken typ av allergi hon kan tänkas ha. Är just nu inne i 8-veckorsperioden med att äta...
Svar
6
· Visningar
2 480
Senast: Apollo
·
S
Hundhälsa Jag har ju min första tik, som nyss löpt för andra gången. Nu ser jag att hon har lite gulvita flytningar. är det normalt eller nåt som...
Svar
1
· Visningar
3 065
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Ja.. alltså... är ägglikör farligt för hundar? Min far hade ställt ifrån sig ett glas som det tydligen var lite ägglikör kvar i. Detta...
Svar
11
· Visningar
1 384
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa får hem min valp om en vecka och vi har två hundar hemma som blev vaccinerade för 3 år sen.. min mamma VÄGRAR vaccinera dom för hon...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 140
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Som om det här inte redan vore en jävla skitdag, så var ju även Viktor hos veterinären idag, då han börjat klia sig igen. Hade tyckt det...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 311
·
Hundhälsa Jag har av en vän blivit rekommenderad att ta min hund till en naprapat och är nu nyfiken. Vilka här går med sina hundar till...
Svar
2
· Visningar
1 859
Senast: TwiggyM
·
S
Hundhälsa Igårkväll började min tik bete sig jättekonstigt... började rycka i vänster bakben. Först bara lite, men det blev det värre å värre å...
Svar
6
· Visningar
11 544
Hundhälsa Hur ofta ska man vaccinera vuxna hundar? Är det olika på olika vaccin? Anledningen till att jag undrar är för att min gammeltik...
Svar
16
· Visningar
1 373
Senast: tinissen
·
Hundhälsa I tråden om att ge hunden rått kött blir man att tala liiite om Färskfoder, att det skulle vara "nästan" lika bra. Jag googlade lite...
2
Svar
24
· Visningar
2 149
·
Hundhälsa Någon här som vet om man kan kolla patella utomlands och resultatet ändå gäller i Sverige och kommer in i hunddata? Handlar om...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Zizzy
·
Hundhälsa När jag var med hunden hoss veterinären igår såg jag i en hundtidning en annons om ekologiskt hundfoder och jag tror allt animaliskt kom...
Svar
5
· Visningar
1 640
·
Hundhälsa Viktor fick ju en episod när han var ungefär åtta månader (om jag minns rätt) då han började hinka i sig vatten, och pinka floder. Blev...
Svar
14
· Visningar
2 038
·
Hundhälsa Min hund har fått märkliga symptom: Det första jag märkte var en knut strax ovanför penis vilket visade sig vara lymfknutorna som...
Svar
4
· Visningar
7 550
Senast: Smokey
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka