Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vad ska ett bra hundfoder innehålla egentligen? Både innehållsmässigt och med tanke på näringsvärden? Valpen kommer få fortsätta med...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Pigan
·
Hundhälsa :eek: Ser inte riktigt klokt ut tycker jag. Remmar överallt ju :crazy: Vad ska folk hitta på för att få sina hundar att lyda...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Jag funderar på attt låta min kille göra ett MH, både för att det skulle vara intressant och för att jag skulle vilja starta honom i...
Svar
5
· Visningar
1 088
Hundhälsa Jag har två tikar, fem och två år. Dom har hittills varit goda vänner som lekt och brottats och haft kul. Så löpte den yngre för första...
Svar
14
· Visningar
8 635
Senast: Ylvahedin
·
U
Hundhälsa Nu har min hund drabbats av noskvalster (tror jag). Jag vill helst undvika de staraka preparaten som finns idag. Jag har däremot hört...
Svar
1
· Visningar
848
E
Hundhälsa Lite spinoff från tråden om utfodring till 13 v valp. I vilken takt har ni ökat valpens foder under uppväxten? Och när har ni börjat...
Svar
16
· Visningar
2 106
Senast: falukorw
·
T
Hundhälsa Jag har en valp på 5 månader som inte tuggar maten hon sväljer den bara, den är blötlagd och hon äter upp maten jätte fort, vissa bitar...
Svar
9
· Visningar
1 572
G
Hundhälsa Det är så här att jag blev lite fundersam när jag gick på valp kursen, då vi hade teori kurs så säger tränaren att valpen ska vaccineras...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: vallhund
·
P
Hundhälsa Hej! Har läst lite här på forumet ang utfodring men inte riktigt fått svar på mina frågor så jag skriver ett nytt inlägg. Jag har en...
2
Svar
33
· Visningar
5 410
Senast: Kim+pudel
·
Hundhälsa Flera av er har säkert i tidigare trådar läst om min brors lite speciella hund. Engelsk Cocker Spaniel idag 6år. Lite kort...
Svar
3
· Visningar
7 199
Hundhälsa Hur farligt är det för hunden att käka hästskit när hästarna är avmaskade? Skillnad på preparat? Bara i början eller under hela...
2
Svar
22
· Visningar
3 515
Senast: Aatos
·
Hundhälsa Vad skall man säga om detta? http://www.expressen.se/1.1454997. PL
Svar
16
· Visningar
1 463
Senast: Milosari
·
F
Hundhälsa En kastrerad han hund, blir den segare? Jag är en tävlings och tränings människa... Och vill inte ha en seg hund...
Svar
10
· Visningar
1 288
N
Hundhälsa Min tik har fått en juvertumör vid ena spenen. Hon är 9 år och äter rimadyl då hon har artros i både v. armbåge och h höft. Hon klarar...
Svar
9
· Visningar
1 439
Senast: Nikki
·
Hundhälsa Har ni läst på baksidan av brukshunden? Förra året vill jag minnas att Fixodida lanserades som fästingmedel, men något verkar ha...
Svar
18
· Visningar
8 487
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa hejsan! igår kom vi hem från blå stjärnan efter att Wilda blev inlagd på lördagen.. hennes ambågsled var ur led:( så nu sitter jag här...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: Rotterö
·
N
Hundhälsa Jag har en tik som är 10 år, hon har haft en cysta vid ena spenen som har varit lite större men vi har i samråd med vet låtit henne ha...
Svar
2
· Visningar
2 641
Senast: Miss Sixty
·
M
Hundhälsa Vet snart varken ut eller in. Har en 3-årig blandrastik som vi haft drygt ett år, i höstas, när hon löpte blev hon värsta bitchen, tålde...
2
Svar
26
· Visningar
3 081
Senast: monki65
·
Hundhälsa Har en 14 månaders dvärghane som idag på en utställning sprutade ner sig själv när det gick förbi en liten tik. Alltså det kom säd och...
Svar
3
· Visningar
1 430
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Ungefär hur mycket brukar det kosta att vaccinera en 12- veckorsvalp?
Svar
14
· Visningar
1 200
Senast: cämela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka