Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundhälsa Kastrerade min lille tjej igår och nu är det ju tratt som gäller. Men hon gillar den verkligen inte, detär inte svårt att få på den utan...
2
Svar
22
· Visningar
5 907
Hundhälsa min hund har länge länge droppat lite sekret från snoppen, som jag tycker de flesta hanhundar gör så de är inget jag tänkt på. så en...
Svar
4
· Visningar
8 784
S
Hundhälsa min lilla DvärgPinscher har haft diarré till å från i flera veckor nu... precis nu innan jag skriver detta har hon "bajsat" pölar av...
Svar
14
· Visningar
2 966
Senast: Soffipropp
·
Hundhälsa För exakt en vecka sedan akut opererades mammas tik för livmoderinflamation. Hon är en ganska exakt 8 månader gammal jack russel...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: grusholmen
·
Ï
Hundhälsa Min lilla Nike har varit lite lös i magen till och från i några dagar. Det började i fredags kväll, i lördags och söndag förmiddag var...
Svar
6
· Visningar
1 538
Senast: movi
·
S
Hundhälsa Någon som brukar åka båt med sina hundar? med/utan flytväst?? Vad för typ av flytväst har ni och var har ni köpt den? Testade ni på...
2
Svar
23
· Visningar
4 762
Senast: åke
·
E
Hundhälsa Min Labrador retriever tik på 5mån blev halt i måndags då hon ramla ner från sängen och skrek till, efter de blev hon halt på vänstra...
2
Svar
27
· Visningar
5 180
Senast: erika nilsson
·
S
Hundhälsa sitter o tittar på min kära gamla riesenhane... Han är 12 år o har alltid varit mer än pigg, snarare smått galen! tills för drygt ett år...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: skrocken
·
S
Hundhälsa Fem i morse blev jag väckt av att hunden hade ett EP anfall, ögonen for hon tjöt och jag trodde att hennes sista stund var kommen. Vi...
Svar
13
· Visningar
8 102
Senast: astronaut
·
Hundhälsa När har era tikar löpt första gången? Har de ändrat sig i sitt beteende? Dvs blivit lugnare, lr tvärtom, efter första löpet. Min...
Svar
9
· Visningar
6 666
Senast: Jullis
·
Hundhälsa Börjar med att spy av mig lite av nattens händelse så är du bara intresserad av min teori så gå till stycket längst ner! Väcktes av...
Svar
10
· Visningar
1 524
Senast: Helena_K
·
Hundhälsa Arbetar när veterinären har telefontid så kanske kan jag smidigt få svar här istället! Tid är bokad sen länge - men har inte...
Svar
5
· Visningar
4 935
Senast: monki65
·
Hundhälsa Ännu en fråga... Har mailat och frågat uppfödaren också (vill inte ringa såhär dags) men lär ju inte hinna få svar innan imorgon bitti...
Svar
4
· Visningar
1 301
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Min Milo ska opereras den 2a Juni.. han föll i trappan och var sen super-halt i några dagar, åkte till Vet och dom röntgade - hittade...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: panaccea
·
Hundhälsa Lite spinoff på den andra tråden. Lilla killen här hemma (10½ vecka gammal) har inget preparat på sig i nuläget, men frontline ligger...
Svar
3
· Visningar
817
A
Hundhälsa Jag hade tänkt börja ge min hund lite extra b-vitamin, så därför undrar jag vilket märke ni tycker bäst om? Jag har funderat mycket på...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: Almeloue
·
Hundhälsa Ser ni på det här?? En bortskämd rik bitch som hävdar att hon inte kan älska sin valp för den är inte tillräckligt mörk i pälsen...
Svar
8
· Visningar
1 170
J
Hundhälsa Är det någon som kan hjälpa mig att komma ihåg namnet på medicinen mot noskvalster? Har ett namn i bakhuvudet - Interceptor - men hittar...
2
Svar
24
· Visningar
17 041
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa Det är nåt fel på Lokas svans! Igår la jag märke till att hon höll den konstigt, liksom i en svag båge nedåt och på kvällen säger sambon...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Ni som har hund och bor i stan och som cyklar, joggar eller åker inlines med er hund på asfalt, hur är era hundars trampdynor? Blir era...
Svar
11
· Visningar
5 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar