Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en arbetskompis som har en canterrier som får fläckar på ryggen som kliar! De har provat allt! Nu är det bekräftat att det är...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: TantEster
·
Ï
Hundhälsa Förra veckan när Nike var på sambons jobb tämde hon sina analsäckar, jag har aldrig varit med om detta innan men har förstått att det är...
Svar
14
· Visningar
7 163
Hundhälsa Med inspiration från vandringstråden så började jag planera vandringarna lite noggrannare och kom på ett problem. Vad kan man ge för...
Svar
7
· Visningar
2 045
Senast: Kilauea
·
M
Hundhälsa Är det jättedåligt att lämna en hund själv en hel natt en gång? från kl 19 till 05. ska jobba och hittar ingen hundvakt, borde jag ta...
Svar
15
· Visningar
1 208
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Ja jag menar bokstavligt talat, hon är 12 år och damsugar golven från aska, gammalt hö, och annat smått o gott hon hittar. Hon löper nu...
Svar
8
· Visningar
1 771
Senast: SiZo
·
H
Hundhälsa Har funderat fram o tillbaka samt pratat kunnit hundfolk. Vi har konstaterat att förmodligen har Bella en släng magkatarr i lindrig...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: dpmatte
·
S
Hundhälsa Var just med om en fruktansvärt obehaglig upplevelse; Min grandishane på 3,5 år "tappade" just hela bakdelen, han ramlade rakt in i...
Svar
11
· Visningar
24 800
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min lillebror ringde mig och meddelade mig att cavaliern (9 år) var dålig. Han hade spytt vitt skum och blivit mycket sänkt, för att...
Svar
3
· Visningar
1 746
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hur ofta motionerar du din hund fysiskt? Hur ofta är du på klubb och tränar? Hur många timmar per dag och hur många dagar per vecka...
Svar
6
· Visningar
1 957
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Otursdrabbade Bosse igen nu då.. För två dagar sedan fick han ett getingstick höger fram, haltade lite men gick över efter någon timme...
Svar
13
· Visningar
5 049
Senast: Mysgrisen
·
Hundhälsa Tänkte kolla med det allvetande forumet om någon här har koll... Jag har för mig att jag för några år sedan såg underlägg som höll sig...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Kimz0r
·
Hundhälsa Fästingmedel, någon som har erfarenhet av detta? Hur många fästingar har ni fått om ni använder det? Fungerar det bra/dåligt?
Svar
13
· Visningar
1 519
Hundhälsa Jag har två treåriga goldenkillar. Den ena, Chester, är ganska mycket större, både på höjden och längden. Han blev tyvärr kastrerad...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Milosari
·
M
Hundhälsa hej jag har en dogue de bordeaux som är 10 veckor nu. Det jag undrar över är promenaderna. När kan jag gå korta promenader hur gammal...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Ingen bra rubrik, men kom inte på nåt.. Ska dra min "historia". Min hund, en 6 åring blandrastik, var med mig den 11 maj och red en...
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: Tussilago
·
J
Hundhälsa Min hund fick en liten knuta under sin ena armhåla för ca 7-8 månader sedan ( minns inte exakt). Veterinären tog prov på knutan och det...
Svar
14
· Visningar
17 748
Senast: BeastieBabe
·
Hundhälsa NU är det så min saluki har fått en knöl fram på höger ben, Den är lite vätske fylld men känns ändå väldigt hård! Vad tror ni det...
2
Svar
20
· Visningar
2 931
I
Hundhälsa Min toypudel smet i lördags o sprang in i grannens trädgård. Där bor 2 Riesenschnauzrar modell större. Hanhunden attackerade blixtsnabbt...
2
Svar
22
· Visningar
3 431
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Upptäckte i morse att min 14-åriga tik slickade sig "där bak". Kollade och upptäckte gula grumliga, ganska rinnande, flytningar. Då jag...
2
Svar
30
· Visningar
20 464
Senast: tott
·
Hundhälsa Våran vovve ÄLSKAR att bada,vi har varit iväg både i förrgår och igår till en sjö där han har fått plaska,men nu funderar vi på om vi...
2
Svar
20
· Visningar
4 148
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar