Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Suck..Igår efter träning när jag satt och kliade Grimsan på magen och klämde och kände på hennes tuttar upptäckte jag en knöl i hennes...
2
Svar
37
· Visningar
7 440
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa min kollegas lilla valp har visst börjat löpa? det är en blandras mellan schäfer och cane corso så det kommer ju bli en rätt stor hund...
Svar
10
· Visningar
6 280
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Det står att det ger skydd i upp till 5 veckor och att man inte ska behandla på nytt förrän tidigast 4 veckor efter förra behandlingen...
Svar
1
· Visningar
715
M
Hundhälsa Hur lång tid tar det tills hunden vaknar om den inte får någon uppvakningsspruta? kan det bli problem vid uppvaknandet:confused: Var...
Svar
2
· Visningar
1 196
Hundhälsa Nu är det gamlingens tur att ha problem.. För någon vecka sedan lekte hundarna i rastgården som vanligt. Plötsligt pep Zala till och...
Svar
11
· Visningar
9 895
Senast: Red_Chili
·
T
Hundhälsa Är det någon som har bra koll på hur långt en valp/unghund kan gå, promenad alltså.. Dom ska ju inte motioneras före ett års ålder vad...
Svar
5
· Visningar
8 393
Senast: Tingen och Lina
·
V
Hundhälsa Nu behöver jag eran hjälp här, kära bukefalister:) Har en rottis hane på 11månader, som för drygt en månad sedan fick ett sk...
Svar
10
· Visningar
2 390
Hundhälsa Varför får många äldre hundar fettknutor? Vår labbe var fullkomligt full av dem de sista åren och vad jag har förstått är det särskilt...
Svar
16
· Visningar
20 851
Senast: lady_vip
·
H
Hundhälsa Har en liten vove på 6 månader som idag kräktes två gånger och i den ena spyan var det som två svarta maskar som rörde sig,såg ut som...
Svar
8
· Visningar
1 813
Senast: HBB
·
Hundhälsa Min vovve är halt. :( Sedan i förrgår kväll stapplar han omkring och om han sitter håller han upp ena frambenet hela tiden. Jag har...
Svar
16
· Visningar
2 807
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Jag tittade på detta och de hade tagit in en hyfsat mager hund som vart vanvårdad. Sedan gör de ju ett test för att se hur hunden...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 029
Hundhälsa Hittade ett djur i vovvens huvud igår, den satt hårt fast, så jag fick segdra upp den med en pincett :crazy: Väldigt hög...
2 3
Svar
43
· Visningar
12 475
Senast: Grana
·
A
Hundhälsa Är det vanligt att hundar har sommarexem, min hund blir jätte biten av knott- och myggen. Sen blir hon alldeles röd (blodröd) runt...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: martha
·
Hundhälsa ...efter foderelimentationen, och vilken reaktion fick ni. I går började jag ge vovvsan lite lite av allt (inte riktigt allt) som hon...
Svar
3
· Visningar
890
Hundhälsa Vårat vanliga foder tog slut för ca 1 vecka sedan och sen dess har hunden ätit matrester. Jag vet inte om jag inbillar mig men det känns...
Svar
19
· Visningar
1 637
Senast: Kamomilla
·
Hundhälsa Märkte för några dagar sen att min nakenhund fått utslag i nedre delen av sin crest. Är det någon här som vet vad det kan vara...
Svar
3
· Visningar
1 338
Senast: dpmatte
·
L
Hundhälsa Hej jag var nyss ute och rastade min 1 år och 2 månader gamla Schäfer tik, när jag gick ut var jag på strålande humör och nu är jag skit...
2
Svar
34
· Visningar
2 933
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Vet en hane som var dubbelkönad och undrar nu om det är ärftligt???
Svar
3
· Visningar
2 069
Senast: Gnist
·
H
Hundhälsa Då det verkar skilja enormt mycket mellan olika veterinärer vad saker kostar skulle det vara kul vad ni betalar för tex vaccinering...
Svar
7
· Visningar
5 688
Senast: Vaccan
·
Hundhälsa Vår nya hund måste vi nog byta foder på. Han äter nu 2 koppar av RC Medium Junior men bajsar jättemycket 3 ggr om dagen och det är...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka