Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Hundhälsa Jag står och kliar mig lite i huvudet här åt våran gammelhund. Eller gammal och gammal, han är 8 år. Ras shih-tzu. Sen ett par dagar...
2
Svar
30
· Visningar
2 336
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Hej bukare. Jag heter Maggan, och jag själv har inga bekymmer utan det är min matte. Jag har nog väärldens sämsta matte, för ungefär 6...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 122
Senast: fred
·
Hundhälsa Har en schäfer hane på nu 2 år, och han går bara ner i vikt nu. Han får foder med HÖG energihalt, dessutom högre fodergiva än angivet på...
Svar
14
· Visningar
1 539
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Funderar på att byta försäkringsbolag till vovven. Hon är försäkrad i Folksam nu, men jag funderar på att byta till If, för jag gillar...
Svar
11
· Visningar
3 648
Senast: Gumman
·
Hundhälsa Min gammeltik har börjat kaskadkräkas. Hon kan komma gående helt lungt och helt plötsligt utan en massa hulkande innan så kräks hon upp...
Svar
16
· Visningar
2 911
Senast: Mysaan
·
Hundhälsa Igårkväll märkte jag att Piraya haltade rätt så kraftigt. Klämde och kände och hon reagerade inte alls. Hittade sen en rätt så djup...
Svar
3
· Visningar
1 639
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Är hundvakt åt en 4 månaders valp och nu har hon blivit dålig. Mina föräldrar som äger hunden är i NY på bröllop och går inte att få tag...
Svar
14
· Visningar
3 640
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Nu har äntligen sommarvärmen kommit till oss uppe i norr men det innebär problem för min fyrfota vän. Han klarar verkligen inte av...
Svar
11
· Visningar
3 025
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Min 4 mån valp började nu bete sig skumt. Vi tog en sovmorgon han och jag, eftersom det har varit mycket kalas mm hela helgen och han...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Ireland
·
Hundhälsa Hur gör ni med era hundar när dom badar. Om dom får vatten i öronen. Jag är lite orolig för min lilla ramlade i från båten o fick...
Svar
6
· Visningar
3 559
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Hej! Är på besök hos min pappa och är just nu hundvakt, har upptäckt något som oroar mig lite på hunden. Hon haltar till och från på...
Svar
3
· Visningar
1 146
Hundhälsa få hund gå ner i vikt?
Svar
11
· Visningar
968
Senast: timme
·
Hundhälsa OM man vill ge så naturlig mat som vanligt. Hur "naturligt" är t ex Doggys hamburgare + lite torrfoder gentemot barf? Barf låter lite...
2
Svar
31
· Visningar
3 031
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Det är hett som i helvetet här idag. Då jag jobbat eftermiddag/kväll (= Viktor få minimal stimulering) onsdag och torsdag, ochhan fick...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Börjar fundera på att byta foder till min hund. Han äter nu robur genuine 23/13, som han har ätit sedan han kasterades 6 månader gammal...
Svar
14
· Visningar
1 314
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Vi blir med en riktig gatukorsning snart, modell mindre. Har lite frågor dels är jag senil sen är jag svamlig, så behöver friska upp...
Svar
9
· Visningar
1 540
Senast: Mammadutt
·
Hundhälsa Nu börjar jag bli riktigt frustrerad när det gäller min lilla mittelspitz! Han äter (fortfarande) inte! Skrev en tråd för nån månad sen...
2
Svar
31
· Visningar
3 252
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Jag blir så trött på svärföräldrarna ibland. Jag tycker jättemycket om dem men de verkar inte förstå vissa saker (trots att jag sagt...
2
Svar
25
· Visningar
2 573
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Schäfer/labrador, okastrerad hane på 2 1/2 år. Han är lekfull, busig, kommer alltid springande när man kommer hem osv. Det enda som...
Svar
5
· Visningar
1 065
H
Hundhälsa Ska köpa en friskvårds/fysträningsbok. Har hittat två jag är intresserade av: Fysträning för hund och Friskvård för hund. Detta med...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: Flamsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka