Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag och vovven flyttade för 14 dagar sen! Sedan dess har hon börjat vakta sina saker. Inte mot mig men hon vaktar mat/leksaker m.m mot...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: miro
·
M
Hundhälsa Jag undrar hur länge cocker spaniels lever?Är det någon som har/haft en engelsk cocker spaniel eller en cocker spaniel över huvud taget...
Svar
2
· Visningar
1 203
Senast: miro
·
Hundhälsa Jag har en nakenfis på 11 månader. Den senaste 1½ månaden så har han haft en massa utslag och även fått värre med pormaskar (la även ut...
Svar
2
· Visningar
1 416
Senast: RIA
·
F
Hundhälsa Ni som har hundras där man rutinmässigt ögonlyser hundarna (framförallt avelsindivider), hur ser man på avel med hundar som har...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: falukorw
·
M
Hundhälsa Gor en liten undersokning har: Hur manga har haft problem/skador pa sina hundars framsporrar? Ras? Har nagon varit tvungen att...
Svar
3
· Visningar
4 860
Senast: Basilika
·
G
Hundhälsa När jag var på jobbet idag kom sambon förbi, glad i hågen och berättade att han hade köpt ett halti till min 5½ månader gamla valp. Jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 874
Senast: Whirlie
·
W
Hundhälsa Är det "farligt" oavsett om man bara cylkar mindre turer? Våran familj brukar ta en cykletur på kvällarna ibland och hunden 7månader...
Svar
18
· Visningar
7 007
Hundhälsa Min pudelkorsning är kortklippt nu med max 9 mm över hela kroppen utom på mössan som är 2 cm. Måste han fönas HELT torr? Fönade mest i...
Svar
1
· Visningar
1 203
Senast: AnnaJL
·
Hundhälsa Vovve är hos mina föräldrar på landet sedan två veckor tillbaka eftersom vi jobbar ett tag till innan semestern. I lördags e.m fick...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Morran
·
P
Hundhälsa Hej jag har en cavalier/cocker blandning på snart 8 månader sedan en vecka tillbaka så har hon rosslat och hostat och nyst. sedan igår...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Finns det några typer av hundar som man inte ska BARFa? Kan man ge viss del torrfoder samtidigt? Mer praktiskt med torrfoder om man...
Svar
14
· Visningar
2 216
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Min Buse behöver få upp flåset lite och gå ner nåt kilo! Vintertid är det inga problem, då är han igång dagarna i ände och är smärt och...
Svar
15
· Visningar
2 876
Senast: Yoggi
·
Hundhälsa Hej alla! Jag har fått äran att ta hand om en jättehärlig Bernen sennen denna veckan, medan ägarna har rest bort, men senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
9 356
Senast: Vaccan
·
M
Hundhälsa Hunden har på senaste tiden haft tre analsäcksinflamationer, eksem mellan trampdynorna och öroninflamation. Märkte idag att det börjar...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: melkutt
·
Hundhälsa Min hund har bitit av sig den yttersta spetsen på en av hörntänderna i överkäken. Hon verkar inte det minsta besvärad men jag ska ändå...
Svar
8
· Visningar
13 945
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Hela vintern gick jag förbi en trädgård där det sitter 2 hundar, dag ut och dag in... Jag är förbannat nyfiken och dessutom gör det ont...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Nu är det bestämt att gammeltiken ska slippa sina löp. Hon får humörsvängingar och blir skendräktig (med mjölk och senast skulle hon...
2
Svar
22
· Visningar
6 658
Senast: ylvali2
·
L
Hundhälsa Hej! Jag har en Golden retriver hane som fäller mycket. Har någon ett tips på hur man gör för att den ska fälla snabbare? Tack...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: attempt
·
Hundhälsa Skulle behöva lite råd ang vår yngre tik som vid flera tillfällen ger sig på vår äldre tik vid olika tillfällen. Vår äldsta tik är 6 år...
Svar
13
· Visningar
3 148
Hundhälsa Jag funderar på hur länge man kan tävla agility om tiken är dräktig?:confused:
Svar
8
· Visningar
2 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar