Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Hundhälsa Jaha,idag var det dags för ytterligare vetrinärbesök och mer problem:( Min hund har dammkvalsterallergi och går på sprutor en gång i...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 271
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Ja inte just enögdheten men jag tror att hon är synskadad på det andra också... Tar det från början. Förra tisdagen hände en olycka...
Svar
7
· Visningar
2 325
Hundhälsa Tycker så synd om min lill-gumma( snart 8 månader), sambon var hos grannen och Joselin(lill-gumman) lekte med deras hund. En bekant till...
2
Svar
26
· Visningar
2 317
Senast: Kaaarin
·
A
Hundhälsa Det är så nu att vi ska byta foder från pedigree - better by nature. Eftersom vi har väldigt långt till närmaste försäljare av bla...
Svar
2
· Visningar
894
Hundhälsa Som många av er här redan vet så har jag en tik hemma som har fått avkapad svans. Den är ca 10cm kortare än den en gång varit pga att...
Svar
18
· Visningar
1 533
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Usch, nu känns det hemskt att avvakta... Min lilla kille har varit halt på höger bakben sedan i förrgår, enligt rådgivning på sjukhuset...
2
Svar
24
· Visningar
5 092
H
Hundhälsa Har i dag observerat en bil parkerad mitt i solskenet utan någon ruta nere. Då det var på en varuhusparkering så bad jag dem ropa ut i...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 498
K
Hundhälsa Faiza har varit ovanligt trött de senaste dagarna. Ute märker jag inte så mycket, hon busar och är framåt och allert som vanligt, men...
Svar
1
· Visningar
4 595
Senast: Zanza
·
Hundhälsa Ska till vetten den 26e med vovven,vi har ju haft lite turer där förra sommaren pga höfter! Men vad som hände där i somras,eller om...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: movi
·
Hundhälsa Portugisen har börjat slicka sig under tassarna, och jag har sett att han är röd där. Har han fått svamp? Finns det någon huskur...
Svar
13
· Visningar
12 194
Senast: Mysgrisen
·
Hundhälsa Hej! Min hund mår inge vidare, hon har spytt 4 gånger redan idag men vet inte varför. Hon har aldrig gjort så tidigare. Hon spydde först...
Svar
6
· Visningar
2 654
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Min "valp" har ju matvägrat under en tid (han har ätit lite, men långt ifrån allt han behöver), nu har vi bytt foder och han älskar sin...
Svar
9
· Visningar
1 363
F
Hundhälsa Jag är lite nyfiken på detta foder, och köpte en "provpåse" på 2,5 kg igår. Är det någon som testat och kan utvärdera? Lite info...
Svar
1
· Visningar
1 367
F
Hundhälsa Mina två herrar är titt som tätt matvägrare trotts mkt aktiv stimulans, både mentalt och fysiskt. Jag har provat de mästa, trotts att...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Flamsan
·
Hundhälsa Lillskruttan har varit mellan tänderna på en rottweilerhane idag. :( Var på väg till kalas, och eftersom Tulla tydligen ser ut att...
Svar
10
· Visningar
1 107
Senast: YorkWann
·
Hundhälsa Jag känner mig väldigt skeptisk till allt som ska fungera med ljud... Vad har ni att säga om det här? *Länk borttagen av moderatorn*
Svar
1
· Visningar
911
Hundhälsa Någon av er som har någon erfarenhet av att ha en hund som genomgått stelopperation i ett av frambenen? Hur har det funkat ?
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Adelente
·
Hundhälsa Kan börja med att säga att jag ska ringa veterinären om det här i morgon :) Mrkte idag när jag skulle hämta min kille hos dagmamman...
Svar
6
· Visningar
976
Hundhälsa Måste man ta rabiesprov efter 120 dagar efter sista spruta? hur länge håller sprutan nu igen? vad händer om man bara har tagit 2 sprutor...
Svar
11
· Visningar
1 165
Senast: Indiv
·
M
Hundhälsa Min hund har haft problem med en av grannarnas hund i ca 4 år nu.Nu vet jag att han hatar den tiken,han tål henne inte. Ägarna till...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: Magdaaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka