Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
då är de tillräckligt gamla för att ha blivit utsatta för smittor och därmed blivit immuna, de kommer inte att bli sjuka om valpen bär på något..Mallju skrev:dom är 7 och 12 år
Intressant att Sveriges största hundorganisation SKK, vars ordförande är veterinär, anser att det räcker med vart 4:e år för att få delta i deras aktiviteter, likaså BK.
Dom har alltså fel?
Tycker hela ditt inlägg visar att det inte behövs spruta. För vad ska TS göra när det gått 4 år då tycker du?
Och visst spelar det ingen roll vad min veterinär tycker, jag bara skrev det ändå. Men är inte min veterinär som säger vartannat år på parvo.
Men du skriver också att det antagligen håller längre än 4 år, antar det också har föga betydelse i så fall eftersom det är vad du tror.
Tycker du för övrigt har tråkig attityd här på buke. Du skriver så gott som jämt väldigt otrevligt.
Zoya har väl knappast varit otrevlig i tråden så personligt tyckande kan ni ju hålla utanför.
Men det tycker jag även i denna tråden. Varför använder man tex sånna här i en vanlig diskussion? Jo, för visa att man tycker personen är crasy.
Och när jag ändå håller på. Blir också förvånad att man kan skriva olika saker i olika trådar. Man ska enligt Zoya i denna tråden gå efter vad tillverkaren säger och själv så vaccinerar hon vart 3dje år skriver hon i annan tråd.
Varför göra sånna här när man säger olika saker och faktiskt tom gör som min vet rekomenderar (vilket jag bara ville skriva för säga hur han tycker). Men det gällde nog inte i denna tråden, utan här ska man följa andra regler.
Varför skulle sveriges eventuella slopande av titerprovet göra argumentet mindre hållbart?
PL
*kl*
När man nu ändå skriker om vaccinationer så tycker iaf jag att det är jä*ligt märkligt att man i Sverige inte har krav för rabiesvaccination åtminstone om man ska ställa, gå kurser etc) med tanke på den mängd smuggelhundar etc som faktiskt finns här och hela tiden kommer in i landet.
I t ex Finland måste hundarna vara rabiesvacc. för att få komma in på bl.a ett utställningsområde.
Sveriges övergångsregler försvinner väl snart?
Minns inte datumet.