Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag passar två hundar ibland, idag märkte jag till min stora förvåning att deras morrhår är bortrakade:eek:. Jag har alltid trott att...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 128
Senast: yennork
·
Hundhälsa .. på daglig basis. Förekommer detta ofta? Nu vill jag höra era åsikter! Är det rätt att låta en hund gå på lugnande för att han ska...
2
Svar
26
· Visningar
4 313
Senast: villi
·
Hundhälsa jag är ute med lady och träffar en tjej med sin lilla hund och vi promenerar mot stallet och mot oss kommer det en tjej med en...
Svar
18
· Visningar
1 558
Senast: movi
·
J
Hundhälsa Har en 12 årig Jack russel tik, världens underbaraste, snällaste mest lätthanterlige.....:love:, fram till nu. Har helt plötsligt...
Svar
7
· Visningar
3 580
Senast: tott
·
Hundhälsa Mina hundar äter nu royal canin mini (två shih tzu), jag funderar på att byta foder. Anledningen är väl mest för att jag vill ha ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 329
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa På min förra veterinärklinik förde de inte in alla provsvar i journalen. Detta visste jag naturligtvis inte om förrän provsvaren...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa finns det något som kan ställa till om man målar klorna på hund? med vanligt nagellack, kompisen ska på maskerad med sin vovva och ska...
Svar
1
· Visningar
3 963
Senast: falukorw
·
Y
Hundhälsa Ni med hundar som har d-höfter, har ni märkt av det? Har det påverkat hunden (och er) i vardagen? Har ni lagt upp träningen runt hunden...
2
Svar
21
· Visningar
21 621
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag får hem vår nya hanhund på torsdag om allt går bra på besiktningen. Jag har bara haft tikar innan och aldrig promenerat med dem i en...
Svar
12
· Visningar
7 675
Hundhälsa Efter att ha sett på den här dokumentären och de berättade om sjukdomen SYRINGOMYELIA så började jag fundera lite. Jag och min familj...
Svar
5
· Visningar
13 168
Senast: Ferrari
·
Hundhälsa Blä, belgarn kliar sig. Hela tiden. Imorgon ska vi till huddoktorn och försöka lista ut varför. Jag som har haft allergihund tror...
Svar
17
· Visningar
3 954
Senast: Och_Aye
·
L
Hundhälsa Tänkte pröva lite klickerträning på amstaffen vi har hemma på prov (startade en tråd om henne för ca en månad sedan, och vi har inte...
Svar
10
· Visningar
1 170
A
Hundhälsa Vår hund är ganska spinkig och har även lite tråkig päls. Hon väger drygt 24 kg och får 8,5 dl mat, trots att det på påsen står att en...
Svar
1
· Visningar
2 846
Senast: Ewe
·
Hundhälsa Jag är medveten om den enorma mängd fodertrådar som finns här, men väljer ändå att skapa en ny. I dagsläget äter mina hundar...
2
Svar
28
· Visningar
2 324
Hundhälsa Om hunden får medicin (i detta fall rimadyl mot diffus hälta) och efter några dagar visar rejäla biverkningar (diarre och tarmblödning...
Svar
14
· Visningar
3 825
Senast: TantEster
·
Hundhälsa På två dagar har han pissat inne 5 ggr, helt omotiverat enligt mig, rastad som vanligt, ingen löptik, inga förändringar. Har smugit på...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: mimmipigg
·
Hundhälsa Jag ska skifta över min nioåriga hund på seniorfoder och känner att jag har noll koll. Hunden är en spets och har aldrig haft några...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Jag har en gråhund på 12 år som hela livet varit frisk. Men så i julas fick hon en juvertumör och när de skulle operera bort den så...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: Miss Sixty
·
Hundhälsa Kom precis in med hunden efter promenad av han slicka på tassen så jag undersökte den & såg att han har skadat kloen. Men vet inte om...
Svar
6
· Visningar
3 968
Hundhälsa Jag har kikat omkring och läst lite om avmaskning för hund. Jag ska avmaska min femåring och ettåring och funderar på vilket medel som...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka