Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund, schäfer hanne på snart 3 år, har väldigt svårt att hålla vikten vilket har gjort att jag har fått exprementera lite med olika...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: QuickStar
·
D
Övr. Hund Visst det är inte bra och jag behöver själv ännu inte oroa mig allt för mycket då jag fortfarande har skolbarn som kommer hem på...
Svar
6
· Visningar
1 456
Senast: julia_v
·
B
Övr. Hund Skulle hem från stallet och kom gåendes på vägen då jag ser en STOR svart hund komma springands mot oss eller snarare till min lilla...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Jag har två hundar som är 14 resp 16 år och de löper. Min fråga är alltså om inte hundar precis som människor kommer in i klimakteriet...
Svar
18
· Visningar
12 257
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Vad tycker ni om dessa korsningar Schäfer/Huskey Schäfer/Collie
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: Qvip
·
Y
Övr. Hund jag och min sambo har börjat prata om att skaffa vove och han är väldigt sugen på en golden retriver. han blev inte mindre sugen när...
Svar
11
· Visningar
3 052
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund har hört nånstans att det ska finnas p-piller av den typ man ger till katter till hundar. stämmer det? det hade varit så bekvämt... :cool:
2
Svar
25
· Visningar
7 441
·
Övr. Hund Satt och funderade härom kvällen på detta med hundgårdsuppfödda valpar. Vi köpte en Hamilton när han var 4 månader.Född och uppväxt i...
Svar
7
· Visningar
2 427
·
B
Övr. Hund Tänkte ni kunde hjälpa mig ifall ni vart med om ngt liknande. Min welsh springer spaniel hoppade upp i sängen vilt flåsande i natt och...
Svar
2
· Visningar
4 678
·
C
Övr. Hund Någon som känner till vad det är för körtel som sitter på svansen? Den lär sitta (på en stor hund, GD) ca 15cm från svansroten och kan...
Svar
5
· Visningar
7 227
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Någon mer som försöker uppfostra sin hund, där det finns fler i familjen som inte gör det! Blir tokig, JAG äger hunden i fråga. Har gått...
Svar
4
· Visningar
1 045
·
J
Övr. Hund Hej! Vi har problem med platsliggandet på vår hund, han ligger oftast bra, stilla och reser sig inte MEN ibland får han "ryck", reser...
2
Svar
22
· Visningar
2 333
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund SER NI NÅT? (Vovve)http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=94478259
Svar
15
· Visningar
1 353
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Fick låna den boken av en bekant som höjde den till skyarna. Han hade helhjärtat börjat köra stenhårt efter bokens metoder och...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Mykatt
·
M
Övr. Hund Har funderat på att vänta till försommaren, men skulle egentligen vilja ha den tidigare, När finns det bäst tillgång till att köpa en...
Svar
10
· Visningar
6 594
Senast: Ginger
·
N
Övr. Hund Fick för mej att börja läsa litet och..från USA på 50 -60 talet kom torrfodret hit. Hunden är lika mycket "urdjur" som vi är. En vild...
2
Svar
38
· Visningar
3 818
Övr. Hund Hejsan! Som en del av er kanske redan vet så har vi redan en hund och nu är det så att vi tänker skaffa oss en till, men står i stora...
Svar
2
· Visningar
1 226
Senast: Casper
·
Övr. Hund Tänkte ni kunde hjälpa mig lite. Letar efter en ny hund. En hund finns redan i huset, (en liten omplacerings blandis)nu ska jag skaffa...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 140
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund jag undrar om alla hundar är övermjuka i lederna de första veckorna? Då menar jag att de kan böja benen bakåt och inte har någon styrsel...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: Butterfly
·
B
Övr. Hund Vilka raser gillar att simma och vilka torkar fortast? :)
Svar
18
· Visningar
1 326
Senast: kicki71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka