Prazsky Krysavik????????

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Dextrosol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 127
D

Dextrosol

Någon som hört om denna ras?? Jag hade kontakt med en kille som hade annons på en liten valp på 5 mån med detta rasnamn. Hunden såg ut som en liten dvärgpinscher, men han påstod att detta var en annan ras. Hunden skulle kosta 15 000 kr, men han sålde den för 10 000 kr pga allergi.

Om ngn har ngn info om denna ras skulle jag vara tacksam. ;)

Är det inte dom som är jävligt små? Strl chihuahua ung. :d black and tan brukar dom väl vara men dvärgpinscher , nä :confused: Har sett dom in nån hundbok , minns dock ej vad den heter , typ Bonniers stora hundlexikon.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 458
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 623
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 069
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Frågat med glimten i ögat, men detta tycker jag är lite filosofiskt intressant. Vem är det som ska vara tacksam i en hundaffär...
Svar
12
· Visningar
1 498
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka