Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Min stackars tant har gått o fått något som kallas blodöra. En stor klump som påminner väldigt mycket om ett marsvins dykartub (:smirk:)...
Svar
8
· Visningar
1 687
Senast: Poxz
·
C
Övr. Hund I torsdags den 25 aug åkte jag och avlivade vår älskade kamrat. Fast jag inbillat mej att det skulle vara lättare den här gången när ens...
Svar
6
· Visningar
1 543
Senast: Francess
·
V
Övr. Hund kanske ni kolka människor kan komma med förslag.. har en valp på 13 veckor som är en riktig ögontjänare.. han vet att han inte får hoppa...
Svar
15
· Visningar
1 828
Senast: julia_v
·
R
Övr. Hund Nu känns det jobbigt! Har insett att min gamla hund faktiskt är gammal. Hon ska/skulle fylla 13 i november. (Men antagligen så finns...
Svar
6
· Visningar
5 306
Senast: Ryttarsmurfen
·
D
Övr. Hund Jag SÅÅÅ fruktansvärt ledsen för på lördag 13:15 skall mina lilla dvärgpinscher tas bort. Vi har nu försökt i 2 månader med insulin o...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Någon som känner till fodret Carrier? Jag vet att det är svenskt och verkar ha hyfsade värden - nån som vet mer? Använt det själv kanske?
Svar
7
· Visningar
1 475
Senast: Fjordan
·
L
Övr. Hund chiuwawa utalas de ju...men hur stavas de???
Svar
4
· Visningar
1 321
Senast: lill_sessan
·
D
Övr. Hund Ni som har dagmatte år er hund kom med lite tips! Vi ska försöka hitta en bra person som kan promenera Nixon ca två dagar i vecka då...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Hittade lite bilder hemma på våra hundar och katter som är kompisar i vått och torrt. Bilder: Nicole och våran Pyret under en av...
Svar
6
· Visningar
1 637
Senast: Miiip
·
L
Övr. Hund Min hund på 2½ år här på sista tiden blivit väldigt hängig, äter inte lika energiskt och biter sig ibland i svansroten så att hon...
Svar
5
· Visningar
7 914
Senast: Jezz
·
Övr. Hund "Lill" grabben här har sina sporrar på båda bakbenen kvar.Den ena är missbildad med ytterst lite vidhängandes medans den andra är full...
Svar
14
· Visningar
5 273
Senast: Shettisar
·
B
Övr. Hund Är det någon som har recept på hemgjort hundgodis att dela med sig av ?? :d
Svar
9
· Visningar
1 883
Senast: Meibla
·
H
Övr. Hund Har nu sett ett antal riktigt riktigt små hundar på stan. De kan inte ha varit större än kattungar men såg ändå fullvuxna ut. Dessutom...
Svar
7
· Visningar
1 747
Senast: Mammadutt
·
L
Övr. Hund Någon som gjort det på sin hund? Vad kan man testa mot, hur länge tar det och vad kan det tänkas kosta? /Marie
Svar
1
· Visningar
1 084
Senast: Cessan
·
W
Övr. Hund Här är jag och 2 korvar. Den ena vill smita, hon ville inte vara med på foto :angel...
Svar
7
· Visningar
1 287
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Har en kompis som har en JRtik på en 2-3 år. Hon är rumsren, men de två gångerna hon kommit hit så har det direkt blivit en liten pöl...
Svar
8
· Visningar
1 678
Senast: Rie
·
Övr. Hund Så nu har jag trimmat( med maskin) min lilla schnauzer och det är hår tussar överallt. Speciellt i näsan och ögonen*suck* Men fin blev...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Calazirya
·
F
Övr. Hund Jag har en schäferungtik på snart 12 månader (fyller 1 år den 7/10). Antar att det börjar bli dags för röntgen! Men hur gammal ska hon...
Svar
7
· Visningar
1 374
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Vad ska man tänka på om man föder upp en valpkull? Hur är det med vaccinationer och avmaskningar? Foder? mm mm???? :bump:
Svar
17
· Visningar
3 562
Senast: Vitsippan
·
B
Övr. Hund det finns ju så många olika märken på hund mat.. och det är så svårt att bestämma sej för vilken... är det nåon som kan tipsa om något...
Svar
4
· Visningar
1 360
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka