Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Har en tik på 3 ½ år och hon är hur fin som helst , men varje gång man är ute och går med henne stryper hon sig genom att gå emot...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 077
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund Tror ni att man kan lära in apporteringen på en hund utan föremålsintresse? Hur? Min tik är fyra år, ingen har försökt uppmuntra...
Svar
2
· Visningar
1 201
·
B
Övr. Hund Vi har 3 jakthunder 1 stor fågelhund på 11 mån, 1 älghund på 5 mån och en terrier på 4 mån. Vilket foder rekomenderar ni? Skriv gärna...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Om pappan är 100% Rottweiler och mamman 75% Rottweiler och 25% schäfer...Hur många % Rottis och Schäfer blir valparna då ??? *dålig i matte*
Svar
9
· Visningar
1 407
Senast: knyttet
·
Övr. Hund Nu är det dags att nominera till årets bragdhund hos SKK. Jag tänker nominera spårhunden som hittade Ester och Doris i vintras! Ni får...
Svar
1
· Visningar
1 147
Senast: lizan
·
W
Övr. Hund Ska börja träna/tävla med en av hundarna så småningom :) Ska gå kurser, men tänkte fråga redan nu så jag vet vad jag har att vänta mig...
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: Meibla
·
E
Övr. Hund Är rottweilers bra till agility? Jag har en livlig tik på 1,5 år. Och skulle vilja träna/tävla agility med henne. Går det att börja vid...
Svar
6
· Visningar
2 754
Senast: Jadzia
·
B
Övr. Hund Fick nyss hjärta och lever av jägaren som sköt rådjur här på vår mark. Han tyckte vi skulle tillaga det och ha det som hundgodis. Hur...
Svar
4
· Visningar
1 438
·
Övr. Hund Klockan tio startar jag och Evita i vår första tävling. Det är förvisso bara ett inoficiellt KM, men det är bra nervöst ändå. Att...
Svar
8
· Visningar
1 397
Senast: Snuffsan
·
J
Övr. Hund Alt ni vet/hört om den rasen?Rekommenderas till vilken typ av ägare?
Svar
4
· Visningar
1 355
·
S
Övr. Hund Är det någon som varit på vandrarsemester med sin hund eller kan rekommendera någon annan typ av aktiv semester med sin hund.
Svar
6
· Visningar
1 586
Senast: lady_vip
·
T
Övr. Hund jag har en westie tik som har fått eksem o stafylokocker. Hon har fått antibiotika i tre omgångar men ej blivit helt bra, blir dålig i...
Svar
1
· Visningar
3 080
Senast: Stoppard
·
E
Övr. Hund Min kompis har nyligen köpt en Afgahn hane på 2 år den förra ägaren har sagt att han kan vara ensam, men varje gång hon skall lämna...
Svar
10
· Visningar
2 563
Senast: Emmizen85
·
Övr. Hund Min farmor och farfar har emellan åt funderat så smått på att skaffa hund igen (har haft två hundar tidigare). De är väldigt mycket inne...
Svar
17
· Visningar
1 893
Senast: alfonzmatte
·
J
Övr. Hund Fick för ett tag sedan en ny omplaceringshund, en tax! Har funderingar på viltspår, har tagit reda på en massa och detta lockar men nu...
Svar
1
· Visningar
1 242
·
B
Övr. Hund Vi tog tillbaka en av våra uppfödningar för ungefär 2 månader sen och hittade ett nytt hem till honom för 1 månad sen. Vi observerade...
Svar
10
· Visningar
4 082
·
Övr. Hund Kolla in den här: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,366109,00.html :D
2
Svar
20
· Visningar
2 721
Senast: Snuffsan
·
K
Övr. Hund Sitter och funderar på hur långt in i dräktigheten man får tävla. Lättare lydnad. Någon som vet? :)
Svar
7
· Visningar
3 064
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund min unghund är född i feb och är fortfarande inte rumsren, ibland säger hon till om hon vill ut men om ingen är just brevid henne kissar...
Svar
16
· Visningar
4 908
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund Såg denna artikel i våran lokala tidning. Den dödliga hundparasiten fransk hjärtmask har nått Sverige. En hund som smittats i...
Svar
12
· Visningar
1 925
Senast: chicasweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka