nä det viste jag inte bläää vad äckligt skulel aldrig köpa sånna ben iaf.
Jag köer bara ben där jag vet vad det är jag köper kohud eller älgskinn
Bortskämd är han väl direkt inte han tycker bara inte om vissa martätter skulle du låta ditt barn svälta bara för den inte tyckte om en viss maträtt??
Är det inte bättre att då ge vad den vill ha??
Jo då utställningshundar vill man ha lite stroppiga i attityden så att dom går lite sroppigt och höjer huvudet. Att hälsa på en anna hund på en utställning då blir man mördad av alla blickar man får!
Dom flesta på en utställning är lite snobiga hälsar inte man går där med sin hund. JAg håller mig lite för mig själv ja blir så nerrvös att jag bara blir otrevlig så därför vill jag vara ifred före utställingen men efter när allt är över är det bara att komma fram OM det går bra. Är ruskigt dålig förlorare
Min hund är långt ifån odräglig han går lydnad 2 utan problem han skäller inte. Det enda han har problem med är att hålla hullet och har svårt att tugga allt för stora bitar som torrfodret brukar vara. Valpfoder är i småbitar men han är 6 år och ingen valp!
Därav köper jag frollic för han tuggar det utan problem han älskar det han håller vikten han är mer piggare hans päls är bättre((vinner mer utställningar) JAG tycker att frollic är bäst. men det kanske inte funkar lika bra på andra hundar som du säger vissa kanske inte tål det.Men det gör min=)