Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Jag har nu kastrerat min voffe i hopp om att han ska bli mindre interesserad av andra hundar i synnerlighet tikar då :smirk:osv.. men...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Alltså slutar hundar löpa vid någon viss ålder eller löper de så länge de lever ? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 160
Senast: Tippan
·
K
Svar
44
· Visningar
3 290
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Royal Canin\'s Encyklopedi Har i många år varit trogen Royal kund, och de har ju givit ut en Encyklopedi om hundar i 4 delar. Men de...
Svar
4
· Visningar
1 265
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Hund Min vovve som jag skrev om förrut som fick två döda valpar, fick en till sen... långt senare... som lever. Men han har så konstig färg...
Svar
4
· Visningar
1 155
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Vad är det ni saknar på marknaden för hundar, alltså tillbehör? Hur/vad skulle ni designa för olika saker? Själv saknar jag läderkoppel...
Svar
7
· Visningar
1 058
·
A
Övr. Hund Måste bara berätta om vår nya valp som vi hämtade igår, en alldeles underbar, bedårande, och fantastisk labbe-valp på åtta små veckor...
Svar
7
· Visningar
851
·
Övr. Hund Satt och borstade min hund när jag upptäckte en lite bulle på magen. Såg nästan ut som en liten finne. Men det var som så hård och det...
Svar
12
· Visningar
2 590
Senast: Mischmasch
·
A
Övr. Hund \"Militärhund\" - vad för ras? Hej, min kusin funderar på att skaffa hund och har frågat mig om tips å råd. Han är militär och är...
Svar
16
· Visningar
4 763
Senast: Ammi_L
·
S
Övr. Hund har börjat "träna" agility med min 6-månaders valp. Han tycker det är helskoj. Men det jag tänkte på. Hur ofta är lagom att åka till...
Svar
15
· Visningar
1 983
·
F
Övr. Hund Min hund är sjuk ! Han har spytt en del förra veckan & nu håller han på att host/harkla sig :( ska till vetrinären på onsdag ! vore bra...
Svar
3
· Visningar
965
·
H
Övr. Hund kan ni hjälpa mig vad ska jag döpa min hanne rottis valp till?? :banana:
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: knyttet
·
J
Övr. Hund Hejsan! Vi har en flathane på sex månader. Underbar :D Vi har gått på valpkurs med honom och nu när den är över så skall vi börja med...
Svar
4
· Visningar
1 206
·
Övr. Hund Tydligen så har man omhändertagit en drever här,men inte funnit någon ägare fast det gått ett par dagar. Men dom kan ju springa lång...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: martha
·
I
Övr. Hund är det en annons på blocket som jag hittade igår. jag blev lite irriterat,då hunden är 14 veckor eller månader,kommer ej ihåg just...
Svar
16
· Visningar
2 878
Senast: Shettisar
·
B
Övr. Hund Jag har en 12 år gammal labrador, som börjar få lite krämpor, han snubblar i skogen ibland (frambenet viker sig) sen har lite knölar här...
Svar
4
· Visningar
2 445
·
Övr. Hund skulle vara kul att se lite före och efter-bilder då ni har klippt och trimmat era vovvar samt låter dom se lite ovårdade ut :D själv...
Svar
7
· Visningar
1 349
Senast: kpist
·
Övr. Hund På promenaderna med min unghund är jag envis och noga med god kontakt och kontroll innan vi ger oss ut på ett övergångsställe/korsar en...
Svar
1
· Visningar
981
·
V
Övr. Hund visst måste alla hundar vara registrerade nu? tånkte att någon ville berätta hur man bär sig åt och vad det kostar osv..
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: thereseSvensson
·
R
Övr. Hund Någon här som har tollare? Jag tror allt att det har blivit min favorithundras :) Min ridlärare(vän till familjen) har en som min...
Svar
6
· Visningar
942
Senast: _Rosie_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka