Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund För några veckor sen ramlade min hund omkull i stallet..när det va ishalt....Först kunde hon inte gå på ena benet.. sen blev hon helt...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Tuffsan
·
J
Övr. Hund :bump: :rofl::banana: JIPPPPPPI :banana: :rofl: :bump: Vi blev 2:a och fick hederspris i malmö i dag med min lilla rottis (Morky) är...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Clintan
·
Övr. Hund våran finaste underbara gellyhund dog en bit efter nyår, vi var tvungna att avliva henne på grund av tumör i blodomloppet. vilket är det...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: CallMeAce
·
Övr. Hund Om 2 veckor får min syster hem sin lilla valp av rasen Shiba. Så himla roligt. En liten kille blir det, röd vit.
Svar
1
· Visningar
822
Senast: jimmi
·
A
Övr. Hund Lill-tiken på 10 månader hyser, till skillnad från de andra 3 "gamlingarna", en våldsam kärlek till leksaker. Hon roar sig kungligt -...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Axelle
·
T
Övr. Hund Såg en tråd på www.vovve.net om att ha hunden (som sitter i en transportbur) i bagageutrymmet på bussen. Vad tycker ni om det? Det var...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: Bebben
·
J
Övr. Hund Hejsan! Skulle vilja börja tävla snart med våran unghund. Men har problem med att hitta datum och tävlingar överhuvudtaget...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: KaZa
·
A
Övr. Hund Hej ni kunniga! Jag hittade en annons om sådan här hund och har inte lyckats gräva fram någon info. Är det någon som vet?
Svar
3
· Visningar
956
Senast: alfa460
·
P
Övr. Hund Våran norrbottenspetstik är 12 år gammal nu,eller var det 13? :crazy: Grejen är den att hon började löpa för kanske 3 veckor sen,och...
Svar
4
· Visningar
2 091
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Kan man det? Ni andra med hundar som har varit där. Får man ta med sig hunden? :)
Svar
6
· Visningar
1 590
S
Övr. Hund På mässan på Göteborg Horseshow var det för 2-4 år sedan ett stånd där de sålde hundhalsband i läder. De har inte varit där sedan dess...
Svar
2
· Visningar
1 554
Senast: Zewz
·
Övr. Hund kostar det ngt att komma in på utställningen somm åskådare? ska åka om en liten stund och behöver veta hur mycket pengar jag ska ta med...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Vi ska ju få hem våran valp till sommaren.. undrar hur länge gå-utanför-dörren-rastningen gäller? har läst att man inte ska motionera...
Svar
8
· Visningar
934
·
J
Övr. Hund Okej vi ska skaffa hund så småningom. Vi bor på landet med eget stall så det måste självklart vara en sak som accepterar hästar(vet inte...
Svar
12
· Visningar
1 250
Senast: simpan
·
Övr. Hund Fulla \"förståsigpåare\". *långt* Jag blir så förbannad. :devil: Efter en heldag efter nattskiftet då jag varit på Ultuna och hälsat på...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Mia_R
·
L
Övr. Hund Jag har aldrig sett en sån här hundtråd, så nu vill jag veta: Vilket hundfoder tycker DU är bäst? Mjukt/torrt? Märke/namn? Pris? Värt...
2
Svar
28
· Visningar
4 462
·
M
Övr. Hund Igår kom han hem till oss =) våran lilla BC valp... världens sötaste å goaste hund, kan ligga å gosa hur länge som helst :) Allt har...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Bara undra om det är någon mer som ska dit. Ska dit på söndagen.
Svar
9
· Visningar
945
Senast: puman_22
·
Övr. Hund Ja, min lilla vovve fick ju blodöra för ett tag sen. I helgen fick han dessutom väldigt ont i sitt öra så jag ringde veterinären. Hon sa...
Svar
15
· Visningar
1 625
Senast: CicciT
·
Q
Övr. Hund Underliga \"hundmänniskor\" Har ni sökt hjälp av någon hundkunnig människa, tränare, instuktör, som inte alls haft samma uppfattning av...
Svar
13
· Visningar
1 988
Senast: Qvip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023