Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Skrev i en tidigare tråd och berättade om Rottis/shäfer-Hannen Max som behövde ett nytt hem. Var ju mestadels orolig för att han var så...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Syrran har en dobermannvalp på 17v. som kissar överallt när dem kommer hit å hälsar på :crazy: han har pissat på min hund, saccosäcken...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: marieka
·
Övr. Hund Jag ska flytta till GBG i sommar med min pojkvän, tänkte ta med hunden å testa, om han inte blir allergisk blir hon kvar... Men, jag ska...
Svar
6
· Visningar
2 992
Senast: Bebben
·
G
Övr. Hund Nån som ger det till sin hund? Jag har fått höra både att det är jättebra och att det är jättedåligt.. Hade tänkt byta till det men nu...
Svar
12
· Visningar
2 378
Senast: raven_82
·
A
Övr. Hund Hur motionerar ni med era hundar?
Svar
17
· Visningar
1 332
Senast: jontemyra
·
Övr. Hund Hur länge kan det dröja innan en valp är rumsren? Min mammas valp kan bajsa inne 8 ggr per dag. Hon är pensionerad så hon är hemma med...
Svar
9
· Visningar
1 371
Senast: KaZa
·
L
Övr. Hund En kompis till mig har fått problem med sin hanne.. Han har börjat flyga på bilar när dom är ute på promenad utan att ha några negativa...
Svar
15
· Visningar
3 742
Senast: Jadzia
·
J
Övr. Hund Är lite orolig för ena hunden... afghan-hane på tio år. Han spyr galla! Ofta... ibland en gång per dag. Provade att byta foder... till...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Förra veckan så fick jag ett erbjudande om att sälja min fyraårige älghund för 10 000:- Visst pengarnade hade suttit bra nu men jag...
Svar
10
· Visningar
1 428
S
Övr. Hund Vi har så smått börjat fundera på en ny hund och kommit fram till att vi kanske skall ha änu en Schäfer. Eventuellt. Vi har hakat upp... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 469
·
C
Övr. Hund Vad kostar det att höftledsröntga en hund? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag flyttar till Göteborg i sommar m hund häst å pojke... Får troligtvis lägenhet i Aschim... Men så slog d mej, har ni skog i GBG...
Svar
17
· Visningar
1 249
Senast: Haukur
·
C
Övr. Hund Hoppas att det är ok att jag lägger tråden här - har lagt en tråd på datorer om att jag gärna vill ha kommentarer om vår nya fotosida...
Svar
5
· Visningar
1 048
·
U
Övr. Hund Min 10 månaders tik har helt plötsligt fått di (mjölk) i juvret. Det är inte helt vitt utan lite mer gulvitt. Någon som vet vad detta...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: ungochgalen
·
Övr. Hund Finns här någon som använt detta och som inte fått hunden mindre skällig? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 696
Senast: raven_82
·
Övr. Hund \"men hon är ju en XXXXXX\" Än en gång har jag stött på detta, hundägare som skyller sin bristande lydnad och sitt dåliga ledarskap på... 2
Svar
28
· Visningar
2 740
Senast: amkm
·
Övr. Hund Vilka är era vovvars favoriter? Esters favoritkille är grannens samojed. Han kan själv öppna vår ytterdörr om han vill komma in och...
Svar
14
· Visningar
1 535
Senast: JennyF
·
Övr. Hund När brukar ni låta hundarna börja bada ute? Jag tänkte släppa ner valpen min i Maj, men hon har försökt att bada ända sen i Februari...
Svar
12
· Visningar
1 253
Senast: J3O
·
S
Övr. Hund Jag har en sjukdom! Jag blir förälskad i djur som ingen vill ha! Jag var tvungen att sälja min förra shäfertik pga av att hon hade en... 2
Svar
20
· Visningar
3 686
Senast: martha
·
F
Övr. Hund Äntligen är det dags att MHtesta vovsan! Anmälde oss för snart ett par månader sedan (ville vara ute i god tid) och på lördag är det... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 111
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden