Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund är det verkligen något som hör till nybörjarlektion i blodspår?? Det är väl knappt med på anlagstestet?? Vi var på lektion nr 2 i...
Svar
9
· Visningar
926
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag tror jag vill köpa mig en kinesisk nakenhund. Vilken cool hund :cool:. Skulle kanske inte passa in i stallet men ändå, ser ut som en...
Svar
11
· Visningar
3 081
Senast: Stoppard
·
A
Övr. Hund Jag hade ett samtal med en annan hund ägare i går och det fick mig att börja fundera. finns det några lagar för hund ägare att följa...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Vitsippan
·
V
Övr. Hund för gott hoppas vi ,men idiot-kärringen har bantat henne under dräktigheten :mad: så hon är smal som en sticka och vill inte äta...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag och en kollega diskuterade hundar och hunduppfostran tidigare idag. Bla pratade vi om vi tyckte att hunden skulle få vara i sängen... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 569
Senast: malumbub
·
R
Övr. Hund Visst var det ett inlägg för ett tag sedan om knasiga färger på hundar. Däribland BLÅA labbar. Är det sant eller har jag drömt... 2
Svar
36
· Visningar
2 275
Senast: Tippan
·
U
Övr. Hund Idag när jag skulle åka med bussen med mina två tikar, så hade jag satt mig allra längst bak. Min äldre tik är inte så jättevan vid att... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 877
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Idag har vi tränat med en kompis och hennes hanhundar. Den första övningen gick ut på att de skulle ligga på rad,min i mitten. och så...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Rallebralle
·
K
Övr. Hund Trevliga av vad jag hunnit uppfatta på den lilla stund jag träffat henne. Men hon har småbarn och katt. Detta resulterar i att barnen...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: KaZa
·
Övr. Hund ville bara visa hur mkt han har vuxit :) 6 veckor 11 veckor sambon som tyckte han var rolig o sätta censur :p e han inte sööt...
Svar
18
· Visningar
1 280
Senast: Sheena
·
Övr. Hund Klistra in hem.passagen.se/waikele/borktekla.jpg Från igår, kan man annat än smääälta? =)
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Hund En av de hundar som blivit stulen på Kungsholmen i Stockholm har blivit återfunnen! Harald (som han heter) hittates fastbunden, en och...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: Svensson
·
Övr. Hund Idag ska jag åka tåg för första gången med Focus. Och jag är så nervös! Resan kommer ta ca. 4½ timme med 2 byten.. Hur ska detta gå...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: kpist
·
R
Övr. Hund Hej! Nu vill jag se lite fina bilder på era hundar! :) SÅ det är bara att sätta igång! 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 752
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Kan jag ge älgfärs rå till mina småhundar eller bör jag steka den först? :confused:
Svar
4
· Visningar
4 197
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag flyttar ihop med min pojkvän i GBG till sommaren och jag tänkte ta med mej vovvisen... Men... han är pälsdjursallergiker och tål...
Svar
6
· Visningar
2 546
Senast: Lady_A
·
C
Övr. Hund Jag vill hemskt gärna ha en hund! Problemet är att mina föräldrar inte så gärna vill. Min mamma skulle väl kunna tänka sig att ha en...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: Guest
·
A
Övr. Hund Är det sant att alla hundar, oavsett ras, ålder, kön och familj endast har respekt för en enda människa?
Svar
3
· Visningar
812
Senast: amanboriel
·
Övr. Hund Brukar ni titta på det? Jag har sett det några gånger och är ganska impad av Barbro. 2
Svar
36
· Visningar
2 968
Senast: tottenham
·
L
Övr. Hund Nu är min hund dålig igen :cry: Igår kunde han inte resa sig efter att han lagt sig ner. Han är som förlamad och han har ont.. Han...
Svar
8
· Visningar
1 778
Senast: LabeRt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka