Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Jag hittade just en fästing på min hund. :eek: Har ALDRIG tidigare haft en fästing vare sig på mig, min hund eller mina hästar. Nu...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Är det nån som vet eller har provat själv?? Anledningen till frågan är en bekant tillmig som har såna problem med sin hund....han är 1,5...
Svar
1
· Visningar
5 284
Senast: Bebben
·
R
Övr. Hund Rapport VS apport?? Apport är ju hämtningsskiten....men de där andra som vissa av er sysslar med...vill veta NUUUU!!!! :D
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Grana
·
Övr. Hund Och inte för en helg eller kanske fyra dagar - utan nästan två månader? :confused: Jag har nu letat på annars så pålitliga Buke där...
Svar
14
· Visningar
1 539
Senast: HEXE
·
Övr. Hund Inte med el utan bara med vibration är de obehagliga för hunden?? Min springertik är döv och det är lite jobbigt när hon är lös i skog...
Svar
11
· Visningar
4 291
Senast: Moniq
·
E
Övr. Hund min ena tik är drygt över året och hon har löpt två gånger, och hon blev skendräktig strax efter första löpet när hon va ca 8 månader...
Svar
1
· Visningar
1 561
Senast: Grana
·
L
Övr. Hund Telefonen ringde efter att vi hade ätit och i andra änden befinner sig en fruktansvärt otrevlig människa. H*n anklagar främst min hund...
Svar
16
· Visningar
1 409
Senast: lenizen
·
M
Övr. Hund var bara tvungen att säga det :) en engelsk springer spaniel, förmodligen en hane :) leverbrun/vit! den kommer hem lagom till...
Svar
15
· Visningar
1 000
·
G
Övr. Hund Igår när jag var ute med lilla Selma på gården kom en granne fram till mig och sa att det kanske inte var så bra att låta hunden gå och...
Svar
16
· Visningar
1 375
Senast: ungochgalen
·
Övr. Hund Är det vanligt att hundar blir "gråhåriga"?? Har en tik som blir fyra i september och är redan grå runt nosen. hennes mamma var grå när...
Svar
2
· Visningar
2 666
Senast: Moniq
·
R
Övr. Hund så var det dags för sista april igen och då blir det en pålåga för ronja (bearded collie) hon är sju år och jag har haft henne sedan ett...
Svar
12
· Visningar
1 011
Senast: idak
·
G
Övr. Hund Nu har Selma ätit dåligt 3 dagar. Hon matvägrar inte men äter bara hälften eller ännu mindre (förut gluffade hon i sig allt på några...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Hundägare, när köpte ni er hund? Man vill ju vara hemma den första tiden innan hunden kan följa med på jobb eller bli lämnad hos...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Sheena
·
P
Övr. Hund vad tycker ni om dom? MVH Linda :cool:
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: puss_och_kram
·
T
Övr. Hund Har tittat in mig på 3 olika hundraser. Jack russell terrier (ej den lågställda), Nova scotia docktolling retriver och Mudi. 3 ganska... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 950
Senast: J3O
·
Övr. Hund Vilka raser (om vi bara ser till ras och bortser från att hundar är individer) skulle ni säga var typiska gårdshundar? alltså raser som...
Svar
4
· Visningar
2 591
Senast: zessan
·
T
Övr. Hund Funderar på hund hela tiden. Ska inte skaffa nu, men man måste ju planera.. ;) Tänke såhär, tankar för PUDEL: Finns i massa storlekar...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: _Hanna_
·
U
Övr. Hund Kan man ge en vuxen hund valpfoder? Eller är det helt fel näringsämnen i det för en vuxen? Min vovve som är lite äldre (fyller 9 i...
Svar
9
· Visningar
1 173
·
E
Övr. Hund Är det någon här som har en Griffon belge. En sån där vovve som plexus har. (gladiatorerna) Jag är väldigt nyfiken på hur dom är i...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: TjejTjejen
·
R
Övr. Hund jag skulle vilja få kontakt med någon som har bearded collie så snälla har ni en från den rasen svara då på detta inlägg :bump:
Svar
1
· Visningar
725
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka