Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej alla glada! Min pojkvän har en tysk jaktterrier som är två år. Han har vid två tillfälle helt kallt lyft benet och kissat på en...
Svar
1
· Visningar
1 283
Senast: Diggemon
·
H
Övr. Hund Min hund har i vanliga fall en tålig mage, och har knappt varit dålig i magen alls. Igår började hon att löpa, och idag har hon bajsat...
Svar
1
· Visningar
2 869
Senast: Heira
·
Övr. Hund Har just sett ett spännande program på tv om en hundspannstävling. Och undrar hur man styr hundarna. Röstkommando? Hör dom vad man...
Svar
16
· Visningar
3 615
Senast: Snuffsan
·
S
Övr. Hund Så var det dags igen! Ytterligare en hund stulen på Kungsholmen i Stockholm. Den här gången en kvinna som i ett par minuter lämnat sin...
Svar
10
· Visningar
1 402
Senast: ChristinA
·
H
Övr. Hund är lite nyfiken vad folket här på buke har för olika hundar.. själv har man en brun mellanpudel hane :love: :love: Bild på Honom...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 396
Senast: IvanaIvanFrances
·
Övr. Hund Hjälp! Vilken syn! Och hur "logisk" matte var!!! Kommer ut till hunden, "gulligullar med den med "babisröst" och fjantar sig, hunden...
2
Svar
20
· Visningar
2 219
Senast: Krabban
·
T
Övr. Hund Min kompis ringde mig i måndags och frågade om jag ville kora Mexie nästa helg!!! Hon fyller ändå 4 i oktober (kompisen har en kullbror...
Svar
11
· Visningar
904
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund Snälla! Kan inte ni med Tollare sätta ut lite bilder på dem! De är ju så underbara! :love: :love:
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Rianimare
·
F
Övr. Hund Hur länge är det rekommenderat att stanna hemma med valpen, innan ensam-hemma-träningen är klar? Är det omöjligt att ha valp och...
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: Aldinros
·
Övr. Hund nu har jag gjort det!. fan! jagb tränar på att ha min labbe lös, men eftersom jag vet att han inte är särskilt lydig o´ch jag bor inte...
Svar
13
· Visningar
1 189
·
N
Övr. Hund När börjar ni? Bara det blir varmt kommer väl de där äckliga krypen fram, eller hur? Har ni droppar i nacken eller halsband...eller är...
2
Svar
27
· Visningar
1 866
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund En vovve vars ägare alltid måste visa sin ständiga "makt" över den. När h*n ropar på sin hund så krpyer lilla vovven ihop och svansen...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: lenizen
·
R
Övr. Hund Mördad i sitt hem utanför Eskilstuna.Stod i Expressen idag.Sonen hittade sina föräldra döda igår fredag när han kom från skolan.Om dom...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: claraswe
·
Övr. Hund Nu är Adina parad igen. Med en fransk hund vid namn Nulon. Jätte snygg kille med samma "skänhetsfel" som Adina :D Får se om det går...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Vet Du att Du måste ha tillstånd för att köra blodspår med nötblod? Det är nu förbjudet att köra blodspår utan tillstånd. Tillstånd...
2
Svar
21
· Visningar
2 422
Senast: lady_vip
·
K
Övr. Hund Igår så fick mina hundar (3 år tik och en valp 4 mån) som vanligt ett varsitt godisknytte. Jag tar då en lakansbit på 50 cm x 50 cm och...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: claraswe
·
T
Övr. Hund Jag har några "tics" som jag aldrig släpper och det är såååå irriterande... 1a. När jag ska skicka iväg hunden på ett linjetag så säger...
Svar
7
· Visningar
1 047
·
H
Övr. Hund igår så hade jag bakat muffins för att sälja idag i elevstödjarcafet!! jag säger till alla klart och tydligt att dom inte får ta...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: titi
·
F
Övr. Hund Hur är den jämfört med resten av världens schäferavel?
Svar
3
· Visningar
781
Senast: tolvis
·
F
Övr. Hund Idag fyller min älskade pojk 10 år :love: Ligger just nu på balkongen & tuggar på sitt födelsedagsben :d Sen bär det av till skogen...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka