Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Bork hade ju tid hos vet idag för att få en hormonspruta. Men så blev det ju inte direkt.. Istället har han tid för kastrering nästa...
Svar
11
· Visningar
9 681
Övr. Hund Var inne en gång på en sida där man kunde söka på ett namn på en registrerad hund av vilken ras som helst så kom all fakta upp, någon...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: kpist
·
S
Övr. Hund Min hund (snart 6 månader gammal) bitter sig på pungkulorna samtidigt som penisen är ute, och så kan han ligga jättelänge och så kommr...
Svar
5
· Visningar
1 315
Övr. Hund Min syster har för några veckor sen skaffat sin första hund och eftersom han blivit lite odräglig och hon inte vet så mycket, så har hon...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: FiaOchSaffe
·
Y
Övr. Hund Är det någon som är kunnig inom dessa områden? Jag skulle vilja stretcha min hund eftersom vi cyklar mycket. Är det någon som vet hur...
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: ChristinA
·
L
Övr. Hund Min kompis hunds mamma hade på sig fästingmedlet FrontLine förra sommaren. till följd av att hon tappade ALL päls! Så ska det väl inte...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: Isis
·
Övr. Hund Finns det nagon har som har erfarenhet att flyga med sin hund. Vi kommer att flytta till Tyskland och darfor gora en langre flygresa med...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Darby
·
Övr. Hund Jag har ju en pensionerad kapplöpningsgreyhound (och en liten blandrastik) och jag har ju länge velat ha en till fd kapplöpninggreyhound...
Svar
9
· Visningar
1 075
Senast: whipsy
·
R
Övr. Hund ska snart (om ca tre veckor) få hem vår lilla valp!! han är en lite "olycka" då hans mamma som är en dalmatiner träffade en golden hane...
Svar
3
· Visningar
2 390
Senast: Dainty
·
P
Övr. Hund Har en unghund på ca 10 månader som jag inte har haft som valp utan og honom när han var ca 7 månader. Hans borsa har jag haft sen valp...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: prince77
·
B
Övr. Hund Jag har en liten fråga angående kupering av svansen. Är det nån som vet riktigt varför man kuperade svansen på doberman och rottweiler... 2 3
Svar
59
· Visningar
10 400
R
Övr. Hund Åhhhhhhhhh vilken djungel av koppel det finns. Jag har förälskat mig i Jokkes produkter och *host,host* råkade köpa ytterligare ett...
Svar
15
· Visningar
1 121
Senast: Crying
·
B
Övr. Hund Min mamma får snart hem sin lilla valp Joy, det är en Pyrenéer, nu är den 5 veckor, vi får åka och hämta hem lilla sötnosen den 14/5...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: BlondisStajna
·
L
Övr. Hund Ja, nu har jag inte varit här på ett tag. Men en del kanakse minns mina (kanske tjatiga?) inlägg om hunden som vi skulle köpa? Nu är hon...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: LoveRindi
·
Övr. Hund Vi har 2 hundar. Dana och Quando. Quando är rädd för Hemglass-låten. Nu laddade jag hem den så spelades den upp 4 gånger i... 2
Svar
31
· Visningar
2 601
Senast: Ammi_L
·
E
Övr. Hund Vilken ålder? Hur går det till? Måste man träna innnan? Kan man ha en rätt så olydig hund med? Tack för svaren!
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hejjj! Nu har jag plockat året första fästing på hundarna. Vad gör ni för att slippa dem? vitlök?? special halsband/bricka runt... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 293
Senast: Sony
·
Övr. Hund Rädd & osäker, men bara hemma! Doris är ju så osäker och rädd när det kommer hundar eller männsikor på besök. Hon går och gömmer sig...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: mian1
·
Övr. Hund Någon av er som bor i/i närheten av Västerås och pysslar med det? Jag har en tik som behöver tränas. Har vetat om det länge men inte...
Svar
6
· Visningar
913
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Var hos veterinär med hunden i Fredags pga en knuta han fått på svansen. Veterinären säger då att den knutan är vanlig då det sitter en...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025