Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund En kompis till mig har fått problem med sin hanne.. Han har börjat flyga på bilar när dom är ute på promenad utan att ha några negativa...
Svar
15
· Visningar
3 657
Senast: Jadzia
·
J
Övr. Hund Är lite orolig för ena hunden... afghan-hane på tio år. Han spyr galla! Ofta... ibland en gång per dag. Provade att byta foder... till...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Förra veckan så fick jag ett erbjudande om att sälja min fyraårige älghund för 10 000:- Visst pengarnade hade suttit bra nu men jag...
Svar
10
· Visningar
1 398
S
Övr. Hund Vi har så smått börjat fundera på en ny hund och kommit fram till att vi kanske skall ha änu en Schäfer. Eventuellt. Vi har hakat upp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 290
Senast: Bebben
·
C
Övr. Hund Vad kostar det att höftledsröntga en hund? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag flyttar till Göteborg i sommar m hund häst å pojke... Får troligtvis lägenhet i Aschim... Men så slog d mej, har ni skog i GBG...
Svar
17
· Visningar
1 205
Senast: Haukur
·
C
Övr. Hund Hoppas att det är ok att jag lägger tråden här - har lagt en tråd på datorer om att jag gärna vill ha kommentarer om vår nya fotosida...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Bebben
·
U
Övr. Hund Min 10 månaders tik har helt plötsligt fått di (mjölk) i juvret. Det är inte helt vitt utan lite mer gulvitt. Någon som vet vad detta...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: ungochgalen
·
Övr. Hund Finns här någon som använt detta och som inte fått hunden mindre skällig? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 684
Senast: raven_82
·
Övr. Hund \"men hon är ju en XXXXXX\" Än en gång har jag stött på detta, hundägare som skyller sin bristande lydnad och sitt dåliga ledarskap på...
2
Svar
28
· Visningar
2 668
Senast: amkm
·
Övr. Hund Vilka är era vovvars favoriter? Esters favoritkille är grannens samojed. Han kan själv öppna vår ytterdörr om han vill komma in och...
Svar
14
· Visningar
1 497
Senast: JennyF
·
Övr. Hund När brukar ni låta hundarna börja bada ute? Jag tänkte släppa ner valpen min i Maj, men hon har försökt att bada ända sen i Februari...
Svar
12
· Visningar
1 225
Senast: J3O
·
S
Övr. Hund Jag har en sjukdom! Jag blir förälskad i djur som ingen vill ha! Jag var tvungen att sälja min förra shäfertik pga av att hon hade en...
2
Svar
20
· Visningar
3 631
Senast: martha
·
F
Övr. Hund Äntligen är det dags att MHtesta vovsan! Anmälde oss för snart ett par månader sedan (ville vara ute i god tid) och på lördag är det...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 990
Senast: Francess
·
Övr. Hund Ska ringa och beställa tid för vaccinering. Vad heter den sprutan som hunden får årligen eller säger man bara vaccinering?
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Zoya
·
Övr. Hund måste en hund minst vara för att kunna bo på hundpensionat?
Svar
3
· Visningar
925
Senast: alazzi
·
F
Övr. Hund När ma får hem valpen , vad måste man ha då? Matskål , vattenskål , nån slags hundsäng , koppel. Ngt mer?
Svar
19
· Visningar
1 522
Senast: Milosari
·
F
Övr. Hund Nu har jag äntligen kommit fram till en ras som jag vill ha när det nu blir dags för hund igen. Har velat mellan schäfer, wheaten och...
2
Svar
21
· Visningar
1 744
Senast: Milosari
·
Övr. Hund "Hennes NÅd" och jag började kursen i eftersök idag. Det var HUR ROLIGT SOM HELST. Det tyckte även matte. :p Visserligen är "Frun" lite...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Jag är hundvakt åt min pappas hund.... totalt odräglig!!! Alldels nyss så försökte hon sätta i sig stift till häftapparaten!!! :devil...
Svar
10
· Visningar
1 259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka