Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Q
Övr. Hund .. och mer fattig i onödan. :crazy: Var på hältutredning med 10-årig hanhund som efter en skada för ca 5 år sedan är periodvis halt...
Svar
13
· Visningar
1 494
Senast: Macken22
·
Övr. Hund Vad göra åt \"gammal\" hund som alltid drar i kopplet! Någon som har ett gott råd till vad jag kan göra själv åt min 7 åriga hund som... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 545
Senast: Lilleman8
·
S
Övr. Hund Har en kompis som ska para sin Am staff tik med en Pittbull. Hur blir den korsningen egentligen? Staffen har jag lite erfarenheter av...
Svar
7
· Visningar
1 431
Senast: Zandrizen
·
Övr. Hund Träffade en gång en jättesöt hund! Men kan inte minnas vad det var för ras. Sökt lite på nätet men kan inte hitta ngt. Det var en liten...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: voltis
·
P
Övr. Hund min ena unghund luktar rent ut för djävligt i munnen, luktar valpskit och inte vanlig hundandedräkt, vad kan det bero på?
Svar
13
· Visningar
1 470
Senast: Fiona
·
Övr. Hund Hej alla hundvänner! Jag har lite funderingar angående avel och ekonomi, Hur gör man efter såld valpkull. Skattar man dom pengarna eller...
Svar
14
· Visningar
1 378
Senast: Sol
·
Övr. Hund Tillfälligt har vi gett upp homeopatmedicinen. Två av preparaten vi provat har hjälpt ett tag och när medicinen sedan ska tas bort har...
Svar
2
· Visningar
961
Övr. Hund Alla mina tre ääälskar råa ägg. Normalt får de 2 (1 för lillvovvan) ägg en - två gånger i veckan. Men eftersom ägg är billiga och de är...
Svar
14
· Visningar
11 115
Övr. Hund Var i väg med min 10 månaders goldentik till veterinären i går och röntgade henne och fick det värsta tänkbara besked. Hon är helt kass...
Svar
15
· Visningar
1 158
Senast: Liten_men_tuff
·
J
Övr. Hund Min hund (damatiner, Samba, 9 år) har fått mycket dålig hørsel på senaste året (åren). Hon lyssnar alltid nær jag ber henne om att komma...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: J3O
·
Övr. Hund Ska ner på bruks första gången med ungtiken ikväll. Hon har tränat där med mamma förut men inte med mej. Hoppas verkligen på att vi inte...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: Milosari
·
V
Övr. Hund Går det att göra något åt en hund som vill rulla sig i diverse illaluktande äckelheter , har aldrig hört talas om att det finns knep att...
Svar
4
· Visningar
1 122
S
Övr. Hund Min älskade lilla vovvsing fyllde 8 år igår och idag så gjorde vi en tårta åt henne :love:.. hon vart super glad! :D Här kommer lite...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Idag visade våran pincher aggressivitet mot en annan hund för första gången. Dessutom helt "oprovocerat" i mina ögon. Vi kommer ut...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: J3O
·
Övr. Hund vart tog min tråd vägen? får man inte ens visa bilder numera? :( och jag avskyr när man inte får någon förklaring via pm.. moderator...
Svar
11
· Visningar
1 018
Senast: Jadzia
·
E
Övr. Hund .... gick inte så bra!Första skakade hon och vägrade att gå. På den andra var hon helt galen, hoppade som om hon var skrämd (eller helt...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: Elvis
·
C
Hundträning Är lite nyfiken på hur ni gör! Positiv eller negativ förstärkning? Alltid samma sak eller en vid inlärnig och en annan efter det t.ex...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Humlan2
·
Övr. Hund \"Harry Potter\" hund? Vilken ras är Hagrids hund Fang? Måste vara någon typ av mastiff tror jag. Är det någon som vet säkert vad det är?
Svar
3
· Visningar
2 084
P
Övr. Hund Ska byta till en kombi bil. Har 3 stora hundar och jag undrar om det finns något tips om hur man kan slippa hundlukten i övriga bilen...
Svar
2
· Visningar
755
V
Övr. Hund Jag bara undrar ,VAD är det som hindrar en lag mot tidelag ? Så jävulskt vidrigt ,vem är det som sätter sej emot (om någon) och isf...
Svar
11
· Visningar
1 260
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka