Vilken hundras`?

voltis

Trådstartare
Träffade en gång en jättesöt hund! Men kan inte minnas vad det var för ras. Sökt lite på nätet men kan inte hitta ngt.
Det var en liten rackare, en terrier. Och helt kritvit. Den var ju valp, men den var alltså väldigt liten. Som en liten liten nallebjörn!
Hittat lite bilder på liknande, men inga vita. Men lär väl finnas i olika färger iof :smirk:.

Vad heter rasen?

Ja men visst är det den! Var ju inne på just den hemsidan, men hittade inte just denna. Tack!
Har ingen tanke på ny hund just nu, men kom att tänka på den där sötnosen helt plötsligt. Och börjar man grubbla på ngt så blir man ju tillslut tokig om man inte kommer på det.
Tack igen! :bow:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 103
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 308
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 296
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025