• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare puss_och_kram
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 031
Kan inte med ord beskriva hur underbara jag tycker de är :love:
Har haft rasen sedan 1988 :rofl: så det har blivit några stycken genom årens lopp

underbaraste rasen :love: min lilla kille tim är det absolut charmigaste, gosigaste, busigaste som finns :love:

{4c13dbd9-19b8-4ee3-9334-4c10b1268cba}.jpg

var köpte ddin hund någonstans då? vet du hur mycket dom kostar ca!

Jag köpte min från Wonderbits i Härjedalen, fick honom till reducerat pric pga att han är kryptochid. Han kostade 6500 kr... De flesta uppfödare jag kontaktat tar 7000-10.000 för en vavva-valp :)

Jag har köpt mina vavvor från lite olika kennlar.
Senast valpen, som nu är sex månader kommer från en kennel i Alingsås. Valppriset idag ligger på 12000 kronor.

Kolla gärna in chihuahuacirkeln.nu

tack så mycket för svaren ska kolla den adressen också! se om jag hittar någon uppfödare här nere i skåne! MVH Linda :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Är betnovat (0,5 ml i vardera öra i 10 dagar) och rengöring med otoact (varannan dag i 10 dagar) vanlig behandling för ökad förekomst av...
Svar
4
· Visningar
587
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 419
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 394
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 740
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025