Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Först måste jag säga att jag tycker det är fel att skylla på små barn och säga djävla ungar, djävla FÖRÄLDRAR skulle jag vill säga då det faktiskt är dom som har ansvaret då en liten unge inte förstår sådant. Sedan vill jag också säga att jag tycker att du har alldeles rätt att inga människor vare sig små eller stora har med din hund att göra utan ditt tillstånd. Har själv en 1.5åring och en mamma som har ett hunddagis så jag försöker lära och passa mitt barn att han aldrig skall gå fram till en hund utan mig (är en sålänge förliten för att fråga då han inte kan prata ) Spelar ingen roll om vi känner hunden eller ej då ALLA hundar kan bitas i fel situation och en biten och hundrädd unge är det sista jag vill ha. Har dock varit med om det omvända problemet när min son och jag stannat för att titta på en hund på gångbanan hemma (ca 6m ifån hunden) när ägaren såg att min son pekade och skrattade på hunden släpper han ut hela kopplet och låter hunden skutta fram till min son med komentaren :klappa du han är jätte snääääll.! Varvid jag lyfter upp min son och säger nej tack jag vill inte att han klappar hundar vi inte känner, varvid ägare försöker i minst 10min förklara att han hund älskar barn och är så snäll. Vad gör väll det!? Jag bestämmer över mitt barn!!Så det är inte bara konstiga föräldrar där ute utan även knasbollar till hundägare.
blir därför förnärmad om någon säger att min hund ÄR en Labbe. Vilket många försökt att övertyga mig om att hon faktiskt är.. :smirk:
Väldigt många 'hundkunniga' har sagt emot och hävdat att hon ÄR en Labbe.