Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Vad tycker ni tik eller hanhund. Ras jag läste om pointer på it de är ju fågelhundar jakt men det stod även att de är mycket lugna...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
11 481
Senast: J3O
·
K
Övr. Hund jag ar haft en liten valpkompis på prov någon vecka, men jag kan ej ha kvar henne p.ga att jag får sammandragningar vid promenaderna...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Jag undrar vad som gäller angående detta med att ha hund i löplina? FÅR man ha sin hund i lina på trädgården? Jag har nämligen en hane...
Svar
12
· Visningar
1 660
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vet inte om det varit uppe en liknande tråd tidigare men visst hade det varit roligt med lite tokiga bilder!! Jag har ett att börja med!
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Vimsan
·
M
Övr. Hund hehe, när vi får hem valpen ska jag jävlas med mamma å lära den att sjunga :D kanske tar ett tag men va faan :p kan era hundar några...
2
Svar
31
· Visningar
2 057
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Hur går det till då man vill kolla hjärtat på sin hund? Vad kostar det ungefär? Jag v0ill kolla min vavvas hjärta innan han då ev. blir...
Svar
5
· Visningar
2 334
Senast: belzebub
·
Övr. Hund Är det dumt att köpa en collie som är 4 år? Hur länge lever en collie ungefär?
Svar
2
· Visningar
2 105
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund En familj som vi brukar umgås väldigt mycket med har gått och skaffat valp. En söt liten Tibetansk Terrier. Igår var dom hit för första...
2
Svar
22
· Visningar
2 518
Senast: Jadzia
·
C
Övr. Hund Skrev ju i en annan tråd att min mammas hund hade fått beteende förändringar sista tiden. Idag var vet ute och undersökte henne och då...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Dosami
·
Övr. Hund Det verkar vara rätt många här inne som har BC... men jag har aldrig riktigt fått nåt humm om hur många det är... vad gör ni med...
Svar
5
· Visningar
821
Senast: Meibla
·
C
Övr. Hund Min valp på 4 mån har börjat kissa o bajsa inne igen efter att jag avmaskade honom förrförra veckan. Varenda morgon hittar jag lös bajs...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: annaoeddie
·
A
Övr. Hund hej,jag har en golden på snart 9år,som vi köpte ett fästing halsband till,som heter scalibor,han verkar klia sig av den,och vi undrar om...
Svar
13
· Visningar
2 485
Senast: glee
·
Övr. Hund Hej! Min hund vill hellre ligga nedanför altanen i gräset än på altanen. Han får gärna ligga i gräset för mig men problemet är att han...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Francess
·
M
Övr. Hund Min söta Weaten terrier :love: Freddy från sidan Freddy sitter Freddy i luften
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Maria_K
·
A
Övr. Hund Hej,jag har en golden som blir 9år i november,jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er som har äldre golden för att jämföra och...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: Angela
·
J
Övr. Hund ...i Avesta. Bland alla 2500 hundar som ska dit, borde det statistiskt sett vara någon mer härifrån?!?! För mig och vovvan är det bara...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Jejjen
·
T
Övr. Hund Jo jag skulle bara skriva lite om det där med SM. Visst är det synd att vi inte kan komma. Båda mina hundar var ju inkvalade både i...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: Mammadutt
·
C
Övr. Hund Jag vet att flera här inne har gjort det. Hur har ni gjort den första tiden? (efter 8v.) Har ni låtit tiken och valpen vara ihop hela...
Svar
7
· Visningar
1 878
Senast: ChristinA
·
R
Övr. Hund Till två hundar på ca 25-30 kg styck Eller iallafall till den ena Hur mycket kostar det ca (med ett medelbra märke och så) jämfört med...
Svar
3
· Visningar
1 228
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Om lite mindre än två veckor är det dags! Då får vi hämta hem vår lilla dalmatinerflicka! :love: Det ska bli spännande och se vad...
Svar
5
· Visningar
818
Senast: kjelin01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka