Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund juhupp, jag har då vart hundvakt ett par dar "Ja, Ami löper ju ...eller har löpt men det har nog gått över" -va bra ,sa jag -för då kan...
Svar
8
· Visningar
1 083
Senast: Francess
·
L
Övr. Hund Var ute på promenad då plötisligt en stor schäffer likande blandning hoppar över ett staket och anfaller min labbe. Min hund försvarar...
Svar
11
· Visningar
4 271
Senast: Liten_men_tuff
·
K
Övr. Hund I två dagar alltså. *phu* :crazy: Stackars min lilla bäbis. Fick tid på Strömsholm idag och var där vid 17.00. Efter att veten kollat...
Svar
14
· Visningar
1 024
Senast: KaZa
·
K
Övr. Hund Har min första lediga dag på evigheter och tänkte sova tills jag vaknar och sedan mysa med hundarna i sängen minst ett bra tag. :)...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Vaknade imorse av ett helt hus fullt av hunddiarré. Mysigt värre *INTE* Städade upp det och försökte förklara för Bork att han inte...
Svar
15
· Visningar
8 104
Övr. Hund Har blivit erbjuden en hund, om jag vill ha den. Det är en jättetrevlig goldenhane på lite över 1år. Han är renrasig (=alla papper)och...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: _karamell_
·
K
Övr. Hund Själv är jag ganska säker på att hund nummer två blir en svart storpudelhane :love:. Efetrsom min nuuvarande stjärna är blandras kan det...
2
Svar
32
· Visningar
2 209
Övr. Hund jaha... då var det dax igen.. Då har man suttit 3 timmar hos vet ikväll *suck*. Lilltjejen fick för sej att leka med en huggorm ute vid...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Vi ska nämligen iväg imorgon, och jag hinner inte hämta ut fler "åksjuketabletter" förrän på måndag! Tips mottages tacksamt!!
Svar
4
· Visningar
2 170
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Lite frågor angående fästingmedel och metoder. :) Vad använder ni nu mot fästingar? Hur funkar det hitills? Har ni provat något annat...
2
Svar
39
· Visningar
1 973
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Vad är ett skäligt pris för en begagnad ihopfällbar gallerbur med löstagbar botten som har måtten 122*77*84 (l*b*h) sam har två dörrar...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund kommer ni ihåg testet där man skulle peka ut en eller flera pitbulls ur en hög med staffliknande hundar? kommer någon ihåg adressen?
2
Svar
30
· Visningar
1 886
Senast: Bebben
·
Övr. Hund någon som haft en sådan? vad är det för hundar? verkar himla trevliga :). visa gärna bilder!
2
Svar
24
· Visningar
3 274
Senast: belzebub
·
Övr. Hund Hej! Många säger att spannmål ej är bra för hundar ex vete, korn etc. Men varför inneåller så många hundfoder spannmål?? Och vad är det...
Svar
17
· Visningar
1 482
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Äntligen har jag hittat en valp som faller mig i smaken och han kommer till mig om tre veckor. Han har inget roligt namn så jag vill...
Svar
19
· Visningar
7 230
Övr. Hund Sedan ett tag tillbaka går jag i hundköpartankar. Fortfarande är det en del som måste ändras i mitt liv för att det ska bli aktuellt...
Svar
11
· Visningar
1 323
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min tik fick för sig att valpa (helt utan förvarning och en vecka för tidigt) inne i garderoben hos katten som fick kattungar för en...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: chicasweep
·
E
Övr. Hund Hej! Jag undrar om ni vet om det finns guldfärgade kedje-koppel? Jag har nämligen köpt världens snyggaste halsband till min bebbe, som...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Meibla
·
N
Övr. Hund Min hund som är en blandning mellan Engelsk Cocker Spaniel och Australiensk Border Collie och är 8 år har ett litet problem. Det är så...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en dobermann-hane på 15 månader. :love: Skulle vara roligt att ha nån mer lycklig dobermann-ägare att diskutera med och...
Svar
13
· Visningar
1 659
Senast: ika77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka