Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
men det är ju inte värre än mitt hundkräk (är fortfarande arg på honom efter hans utflykt på sjön ). är det så att vissa hundar aldrig själva fattar när de är trötta?
jag har min som sällskaps hund å det fungerar jätte bra...men som sagt han e ju inte renrasig men....det funkar utmärkt..han trivs som sälskaps hund...
Eftersom det är sambon som styr lite över vad det är för raser i hemmet (är jägare), så har jag funderat på att i framtiden skaffa en icke jagande hund. Har bara inte klurat ut riktigt vad för ras det ska bli än (har ju tid att tänka på det). Har funderat på leonberger och boxer. Ska iallafall ha en hund som man kan tävla lydnad och ev bruks med. Skulle ju kunna göra det med jämthunden också, men han sticker ibland iväg mitt i ett träningspass för han har fått syn på småfåglar , annars tycker de på brukshundsklubben att han har potential för att kunna bli riktigt bra.
När jag skaffar mig en egen hund kommer det inte bli en ungersk vizsla som vi har nu
Förhoppningsvis får jag ha våran ena hund ibland när jag flyttar hemifrån men jag vill ha en egen också
Gissar på att det blir en Cavalier King Charles Spaniel eller Papillon, har alltid gillat dom
Alaskan husky är en samlingsbeteckning på diversrse slädhundskorsningar med tydligt polarhundinslag. Siberian husky finns oftast i botten med inblandning av fågelhundar för att få upp farten. Att börja avla på den som en ren ras är närmast löjligt.
PL (vi höll på med slädhundar tills för några år sen) .
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.