Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu ska jag ju inte skaffa hund direkt sådär, men nån gång i framtiden när jag har egen lägenhet och sådär skulle en vovve sitta fint...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Duvan
·
Övr. Hund vi har haft en händelserik helg... tidigare idag trodde jag att min hund skulle dö mitt framför ögonen på mig. vi badade (ehh... DE...
Svar
18
· Visningar
3 854
Senast: Milosari
·
Q
Övr. Hund Schäfern ska ju jobba, så långt hänger jag med, men spelar det någon roll VAD den jobbar med. Kan man t.ex. ha hunden som gårdshund, då...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Queen
·
G
Övr. Hund Nu till helgen går SM i lydnad och agility i Kumla. Är det någon som skall dit? Jag skall förhoppningsvis dit, Ozzy är eller har varit...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund I söndags morse ringde en granne för att tala om att Ester var hemma hos dem. Vi brukar haspa upp dörren när hundarna vaknar så att de...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Grana
·
Övr. Hund Är det någon här som har/haft en sådan? Vi har blivit erbjudna en hanvalp med mycket fina meriter både exteriört och jaktligt. Men, jag...
Svar
6
· Visningar
7 144
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Ni kanske är extremt skittrötta på den här diskussionen men jag är jobbig nu och drar upp den igen... Har märkt att jättemånga skaffar...
2
Svar
23
· Visningar
3 864
Senast: ika77
·
K
Övr. Hund någon som va där? å med vad? å hur gick det?
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Druvan
·
P
Övr. Hund Nu är det så att jag undrar vilka annons-sidor man kan tänkas hitta dom seriösa hundköparna. Nu förstår även jag att dom oseriösa kan...
Svar
11
· Visningar
1 690
Senast: kjelin01
·
T
Övr. Hund Här har ni vårat odjur! Visst har han vuxit upp till en riktig snygging :love: Skulle vara kul att se fler jämförelsebilder på era...
Svar
1
· Visningar
768
·
I
Övr. Hund hur får man bort skällandet från en hund? hon har skällt ända sen hon var bebis och vi har försökt att få bort de lika länge. hon...
Svar
13
· Visningar
1 389
·
D
Övr. Hund Vill se bilder på hundar "in action". Tolka det som ni vill...men här är mina bidrag: måååånga tänder grabbar använder hårda tag
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 924
Senast: Tigerlilja
·
Övr. Hund Jag har en hund som är 1,5 år gammal, en hane. När han var valp kom det fram en knöl mitt på huvudet, den växte och växte och blev...
Svar
2
· Visningar
3 081
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Sorry om det blir många rastrådar... Men, vi har funderat på att skaffa hund ett tag, och rasdiskussionen är lurig. Jag vill helst ha en...
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: therese
·
Övr. Hund När jag läste tråden om hon som hade fått höra att hon hade för höga krav började jag fundera (igen). Jag ska inte ha hund riktigt ännu...
2
Svar
34
· Visningar
2 096
Senast: Ankan
·
Övr. Hund Jag har en schäfer med lindriga pålagringar på armbågarna och B på höfterna, det är ju eg. inget fel på höfterna men det är ju inte 100%...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 445
Senast: Francess
·
H
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era chihuahuas! :love: :love: Fiiiinaste vavvisarna som finns ju! Kom igen.. :bump: Skriv gärna lite om hän...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: pimy
·
Övr. Hund Började fundera lite på detta efter en pratsund med en kompis. Hon är instruktör och har träffat en massa av vår hunds rasfränder och...
Svar
5
· Visningar
1 263
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Min mamma har en Leonberger som är 13 år. Nu på sista tiden har hon ändrat sitt beteende. Hon är väldigt orolig, vill ut hela tiden, är...
Svar
10
· Visningar
2 219
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Tasse har en knöl som sitter på insidan av själva öronlappen. Den är stor som en ärta, gör inte ont oavsett hur mycket man klämmer och...
Svar
7
· Visningar
14 738
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka