Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Min 6 månaders har ju enligt vet. fått sig en sträckning i bakbenet, men är trots vila och medicin inte helt bra. Jag vet att det tar...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Något riktigt "räligt" hände härom kvällen. Jag och pojkvännen hade gått och lagt oss och Fritz låg som vanligt i soffan. Än har vi inte...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Timsetim
·
V
Övr. Hund Min kompis och hennes pojkvän har tagit en hund, dom tog den när den var 4 veckor bara, och nej ni behöver inte kommentera det, eller...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 853
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Nu är det bara 2 veckor tills dom ska flytta... Så nu är det bara att passa på att njuta av dom alla sista tiden. För sen blir det tyst...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: blindabelinda
·
M
Övr. Hund Vi har två Border collies tiken är 14 (men beter sig som om hon var 5) och en valp på 4 månader. Våran äldre hund (omplacering) har...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: annaoeddie
·
T
Övr. Hund Av en olyckshändelse prade(tror vi) sig vår newfonlands tik med vår schäferhane,det var absolut inte meningen men någon klantskalle i...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: fiaskurken
·
Övr. Hund Jag och min pojkvän har pratat om att på sikt skaffa en hund. Vi är bägge uppväxta med hund (pojkvännens mamma är uppfödare), så en del...
2
Svar
34
· Visningar
2 075
Senast: Dentaku
·
K
Övr. Hund vad ska man göra? Vi har en dobbermann-hanne på 4 år. Det är en omplacering så vi har haft honom i några veckor bara. Han har levt som...
2
Svar
24
· Visningar
3 432
Senast: knorris
·
S
Övr. Hund Ja, vad är det för underbar ras?? Någon som vet, otroligt vacker färg också :) Vill ha!
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: Qvip
·
Övr. Hund Har katter och hundar. Har..eh hade.. en ganska häftig klösbräda till katterna. Svårt att förklara men den är/var som en katt som var...
Svar
2
· Visningar
826
A
Övr. Hund Jag är nyfieken på de här hundarna, tycker att de är så fina. Så jag skulle gärna vilja veta lite mer om dem från folk som har sånna...
Svar
5
· Visningar
2 270
Senast: akktern
·
F
Övr. Hund Här kommer några bilder på min lilla terrorist! Säg till om de inte funkar :)...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: Fnurra
·
L
Övr. Hund Nån här som är/har varit dagmatte/husse? Hur mkt fick ni betalt? Berätta mer. Hur många timmar om dagen? Sover hunden över någongång?
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Ja, enkelt, NÄR är det tillåtet för era hundar att skälla? Jag har haft som regel att det är BRA om dom skäller om det är någon på...
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: KaZa
·
D
Övr. Hund Jag har aldrig haft egen hund men har alltid haft en stark önskan. Nu äntligen verkar det finnas möjlighet. Behöver era råd om val av...
Svar
16
· Visningar
1 505
Senast: Nossan
·
K
Övr. Hund jag ska på bröllop på midsommar, och kan nog ej ta med min lilla valp. kan man då ha den på hundpensionat? jag har två olika som verkar...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: Bebben
·
E
Övr. Hund Jag har en hund som är lite uttåad. Jag har fått rådet att klättra i backar med honom för att bygga upp muskler, så kanske han rätar upp...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Qvip
·
K
Övr. Hund Ha.. dessa småhundar som skäller hela tiden... :confused: Varje gång man är ute och går.. kommer dom där ättriga sakerna och skäller...
2
Svar
31
· Visningar
2 505
Senast: bengibollen
·
M
Övr. Hund ... bra för nånting? har hört att det är bra när man ska dressyrträna?
Svar
16
· Visningar
1 896
Senast: Tippan
·
K
Övr. Hund ska hämta hem en liten valp i veckan. är gravid och kommer vara själv i veckorna i sommar. hur gör man då med sista rastningen? ska man...
Svar
8
· Visningar
871
Senast: kjelin01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka