Vad jag förstår är att trådskaparen inte kan välja vilken riktning tråden tar. Det här är ett diskussionsforum inte en frågespalt.
PL
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på de flesta trådar skulle nog de flesta tolka bukefalos som ett frågeforum, och vad är det nu för fel med att fråga om saker på ett disskutionsforum? De flesta trådar här handlar om folk som behöver hjälp med något faktiskt om du missat det.Det här är ett diskussionsforum inte en frågespalt.
Nej du KaZa! Jag tar inte alls i.
Den hund jag hade var efter mentalt stabila, jakt och utställningssch., noga utvald. Men den var av en stor tuff ras Vorsteh.
Det räckte med att ha borta de två viktgaste uppfostringsveckorna.
Dessutom så är det så att en stor hund tar stora tuggor när den hugger, en liten små. Därför jag frågade om vilken ras det var på hunden.
Här diskuterar vi i vilka trådar vi vill. Från vilka vinklar vi vill.
PL
Nu har jag lite svårt för att förstå vad du menar..OK eftersom du inte uppskattar annat än vad du själv vill höra
Så vitt jag vet har du inte "ställt upp" på någon av mina trådar, och av att döma från dessa senaste inlägg av dig i den här tråden så lär jag ju inte gå miste om något.så skall jag i fortsättningen inte ställa upp på någon av dina trådar.
Tror inte att din teori stämmer riktigt. Anser snarare att om man verkligen har bra tips så skriver man oavsett om tråden har spårat ut eller inte.vissa som kanske har bra tips kanske inte ens bryr sig om att skriva bara för att tråden spårat ur.
SOm sagt, det är ett diskussionsforum. Alla har olika åsikter och alla vill starta något nytt att diskutera. Men det förhindrar ju inte att man genom en tråd kommer in på ett intressant ämne närliggande det ursprunliga, inte sant?Varför finns det så fruktansvärt många olika trådar då? En tråd i varje forum kanske hade varit något för dig?
Vad ni får skriva om? har du missat att man får skriva m vad som helst inom reglerna och jag bara bett er att sluta diskutera människor som inte kan försvara sig?Tråden har inte alls spårat ur. Jo nu, när du tjafsar om vad vi får skriva om.
Om du inte vill vi ska diskutera dina vänner, så kanske du inte ska lägga ut en tråd om dom här.
Nä att kalla någon specifik person djurplågare är inte att hoppa på någon, att ens kläcka ur sig någon sådant när man inte vet någon som helst bakrund om männikorna är lite väl att ta i.Och det är ingen som hoppat på någon heller. Vi har sagt ren fakta.
Jag vet inte vilka kunskaper han besitter och jag har aldrig vetat det heller så jag lär ju knappast lida av förlusten av någon jag aldrig ändå haft. Dessutom så finns det flera än han på bukefalos som har oerhörda egenskaper, så om en användare väljer att inte svara på mina trådar så är det upp till den. Alla svarar ju ändå inte.Och visst går du miste om något om inte Peter vill svara dig. Jag tycker han verkar kunnig i mycket.