Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Pga en incident, eller vad man ska kalla det, så var det en person som gick långt tillbaka i tiden och läst allt jag skrivit och pratade skit om mig IRL. Så Gunnar hjälpte mig genom att ta bort min använder och så står det Anonym istället.
Och nej, det var ingen som klarade mitt hemmagjorda test
Tyvärr inte kvar på datorn, efter en stor utrensning för läääänge sedan.
Jag fick rensa lite eftersom jag hade över 2000 bilder bara med nya kameran, mestadels på min egan
Är förvisso uppe i över 2000 igen, men jag hatar att rensa. Tar sådan tid.
Jag kan dock fixa tillbaka bilderna någon kväll, ska bara maila uppfödarna och så igen då.
det är för att på www.hundsnack.nu så var det en som påstod sig kunna se på en hund som sprang över vägen och anföll en annan hund att det var en pitbull. tråkigt tyckte jag och vill visa bilder på hur svårt det är att se på en hund om det är en äkta APBT eller ej.
jo, jag menar det. och en sak är väl att man baktalar rasen på allmänna forum, men på ett HUNDforum kan man nöja sig med att säga "staffliknande". fast har det egentligen någon betydelse hur hunden såg ut?
För dom flesta verkar det vara viktigt att veta rasen, så att dom kan undika denna ras längre fram. För det var ju absolut inte en individ som sprang över vägen och attackerade, det var ju en hel hundras! *suck*
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.