Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Vad är viktigt att titta på? Det jag ger nu funkar jättebra, det innehåller 25% protein och 18% fett.. det jag funderar på att byta...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Får man ställa ut en blandras för skojjs skull? eller måste den vara renrasig?
Svar
6
· Visningar
1 330
Senast: anna_saga
·
Övr. Hund Ligger nu ute på klubbens hemsida.. Jag går i ring 36 och det är 66 hundar som ska gå i ringen innan australierna börjar :cool...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Hej! vår familj har en hund ( softcoated wheaten terrier) och har funderingar på en till vovve. Då jag har lite lite allergi för...
Svar
5
· Visningar
5 140
Senast: PiaPP
·
H
Övr. Hund Är det någon som vet någon uppfödare av Jack Russell eller någon annan liten ras i Småland?
Svar
13
· Visningar
1 169
Senast: Varmblod90
·
E
Övr. Hund Har haft min lilla bebis i drygt tre veckor nu. Hon är jättesnäll och sådär, men skäller redan rätt mycket. Vill få bukt på det så...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: plymen
·
E
Övr. Hund Japp, en sådan liten tuffing blir det när jag någon gång i framtiden flyttar.. Men en sak jag har sett på många bilder.. Är deras öron...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: falukorw
·
I
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era vovvar tillsammans med hästen eller i liknande miljö. Fungerar det bra mellan er hund och häst?
2
Svar
30
· Visningar
2 671
Senast: Jaulgreis
·
Övr. Hund Fy fan vilken natt det har varit. :( Vaknade 04.30 av att lilla Fröken Julie skriker rakt ut. I ca 30 sekunder låg hon bara och...
2
Svar
21
· Visningar
2 025
·
Övr. Hund http://expressen.se/husdjur/1.654582 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PL
2
Svar
23
· Visningar
2 862
·
Övr. Hund Har en tjej i kurs som har tränat för mig i rätt många år. När de började träna agility med hunden så bad jag dem röntga hundens höfter...
Svar
10
· Visningar
1 150
Senast: escodobe
·
M
Övr. Hund Nu har vår värld berikats med tre stycken små jämthundkillar som väger ca 500 gr styck. Första herren kom vid 22 tiden igår. Nästa kom...
Svar
10
· Visningar
945
Senast: Morpan
·
Övr. Hund okeej... ska ju få hem en liten kicka om en vecka drygt och funtar på tilltalsnamn till henne. Jag har ju två tikar som heter Teide...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: Zoya
·
Övr. Hund ÄNTLIGEN ! In i mitt liv kommer en dobermann valp på 8 veckor fredagen den 19 Januari ! Han har rysk / norsk (osäker på pappan, vet att...
Svar
19
· Visningar
1 479
H
Övr. Hund Jag funderar på om jag ska köpa en hundvalp eller om jag ska ha en häst på foder i ca 6 mån.. Om man räknar med kostnader i månaden för...
Svar
13
· Visningar
1 097
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Kan man ställa ut en import hund innan man har fått export-stamtavlan? Den har ju en tendens att ta tid på sig att dimpa ner i...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Höftleder och armbågar, får de bara lugnande eller sövs de? Får man var kvar medans hunden vaknar eller är det meningen lilla jag på...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Lenis
·
Övr. Hund jag behöver skriva av mig lite nu när jag är lite chockad och frustrerad... vi hade några kompisar här i går kväll och festade lite...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
10 821
Senast: Lenis
·
I
Övr. Hund Min svåger (min sambos ingifta bror) och hans sambo har nyligen skaffat en valp, en pincher/dvärgpincher. Husse har en tendens att slå...
2
Svar
32
· Visningar
3 874
Övr. Hund Var ute på sista kvällsnixen för en stund sedan då jag misstänkte att smällandet kommer igång snart. Det knallade lite men han reagerade...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: nevin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka