Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Vill någon byta valp med oss!! Vi har en söt papillontik valp på 11 veckor hon är väldigt framåt och socialmen hon är lite för liten...
2
Svar
21
· Visningar
2 039
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Nu behöver jag lite goda råd!! Jag har precis fått hem en hund från Spanien, som vi är jourfamilj åt. Förmodligen kommer vi behålla...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: plymen
·
Övr. Hund Hur mycket otur kan en människa ha? Kull efter kull efter kull har jag väntat på min guldsobeltik, som sedan blev min sobeltik, som...
Svar
19
· Visningar
1 450
Senast: yogurt76
·
L
Övr. Hund Åkte ner till Uppsala med Midas och Eya för en vecka sen, för att hälsa på deras uppfödare (valla får), hälsa på kompisar osv. Har haft...
2
Svar
20
· Visningar
1 692
Senast: liten82
·
L
Övr. Hund Jag har sedan länge varit lite nyfiken på dessa ungerska hundraser. Är det någon här som har några erfarenheter av dem?
Svar
9
· Visningar
2 251
Senast: Nenne1
·
M
Övr. Hund En av mina hundar bröt benet när han var 10 mån. Det opererades och han blev till synes återställd. Idag är han 2 år, en mkt mkt aktiv...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Mindra
·
Övr. Hund Nu kan ni på ett väldigt enkelt sätt mäta upp hur långt ni egentligen går på promenaderna med era hundar. Riktigt intressant att mäta...
2
Svar
24
· Visningar
2 057
Senast: Hyacinth
·
N
Övr. Hund Blev lite nyfiken på det idag... Var ute o gick med vovven, o ser längre fram i gräset att ngt slingrar sig. Bort med hunden fort som...
Svar
15
· Visningar
2 068
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vad är skillnaden? Priset, innehållet? Vad tycker ni? Jag har funderart och funderat, men nä nu blir det färskfoder. :bump:
Svar
5
· Visningar
4 314
Senast: Theci
·
Övr. Hund För sina jack russel valpar?? Nu är det dags att sälja dem och har tittat runt en del på olika annonssidor och där ser jag hiskelig...
2
Svar
24
· Visningar
2 102
Senast: Nellie
·
N
Övr. Hund Så fort jag o sambon ska gosa ner oss i soffan o glo på film eller dyl ska valpis avbryta o lägga sig emellan. Är rätt säker att det...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Så skrek min granne till mig förra veckan när jag lekte med hunden och hennes favorit trasa. Jag lär henne att när jag säger loss ska...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: et_flickan
·
P
Övr. Hund Varför kastrerar man inte hanhundar egentligen? Bode ju lösa många probem med översexuella hanhundar och hanhundar som blir galna av...
2
Svar
31
· Visningar
2 261
Senast: Z3:an
·
Övr. Hund Min tik borde ha börjat löpa för två månader sedan enligt min beräkning men ännu inget tecken på det. Det skulle bli hennes tredje...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: plymen
·
J
Övr. Hund skaffa hund till vilket pris som helst, har en vän som är hemifrån 10 timmar per dag hennes man jobbar skift på fabrik så en del dagar...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 762
Senast: zillax89
·
S
Övr. Hund är det ngn som ska dit? jag o dvärgschnauzern sigge tänkte åka dit o spana på alla snygga dalmatiner och ridgebacks :love:
Svar
4
· Visningar
688
Senast: Carolina
·
Övr. Hund Igår (1 maj) var vi på utställning i smålansstenar. Och det gick super, duper bra. Det är så mkt resultat att räkna upp så jag hänvisar...
Svar
6
· Visningar
780
Senast: Varmblod90
·
F
Övr. Hund Nu sover lillvalpen.. :love: Hon är så söt när hon sover..Idag har hon simmat , inte illa för en åttaveckors valp!Jag har lite dålig...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: sammi
·
N
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1059575,00.html Ja vad säger man... F*n så man blir tårögd över denna hunds...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: Jaulgreis
·
N
Övr. Hund Min schäfer Wilma har en väldigt dålig ovana. Hon doppar tassarna i vattenskålan medans hon dricker... Det ser ut som att hon känner på...
Svar
2
· Visningar
1 221
Senast: Nelya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka