Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har tänkt gå på kurs med min nya stjärna till hösten. Husse går just nu vardagslydnad med henne och hon är jätteduktig. Jag vill...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: mian1
·
Övr. Hund Hur 17 ska man få folk att fatta att det faktiskt är deras ansvar att träna och uppfostra sin hund. Att det är dem själva som gör fel...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Mirre
·
B
Övr. Hund hej vi var till gran canaria den 18/4 07 och vi lämmnade vår älskade hund till en som skulle vara hundvakt när vi komm hemm efter 14...
Svar
16
· Visningar
1 322
Senast: amarillo
·
A
Övr. Hund Min hund har varit i slagsmål med en grävling och fått ett fult sår vid munnen. Har tvättat rent det och så och hon verkar hängig. Finns...
Svar
14
· Visningar
990
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund :love: :love: :cry: :bow: :bump: Jag är så lycklig! Efter all väntan, alla om och men, all längtan... Äntligen har jag hittat MIN...
2
Svar
28
· Visningar
1 864
Senast: Jaulgreis
·
Övr. Hund Idag överglänste hon sig själv, och stal en kvarglömd kopp te. Vi är duktiga på att plocka bort all mat, bröd osv, men ibland glömmer...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 058
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Var ju några av er som ville se bild på min lilla vovve, så här är han. :)
Svar
17
· Visningar
1 320
Senast: Centaur
·
B
Övr. Hund Är det farligt för en 4 månaders hundvalp att dricka mjölk? Dåligt för magen kanske?
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Hej! Någon som vet vilken sjukdom som förkortas LP:confused: Den ska va relaterad till luftstrupen!! Tack på förhand
Svar
1
· Visningar
623
Senast: KING88
·
K
Övr. Hund Min hanhund på snart 3 år har inte pissat inomhus förut, däremot är han inte tränad att vara ensam då han haft sällskap av en hundkompis...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Favina
·
Övr. Hund Min nya vovve:love: Han har varit hos oss sedan en vecka och en dag tillbaka och är väldigt duktig. Hitills har han inte ens kissat...
2
Svar
21
· Visningar
2 003
Senast: hofi
·
Övr. Hund Vilken substans i avmaskningsmedel för häst är colliehundar överkänsliga mot? Nån som vet??
Svar
4
· Visningar
3 791
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Måste bara berätta om en intressant upplevelse häromsistens. Jag besökte ett gäng tjänstehundar, där man bland annat hade skyddshundar...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: plymen
·
B
Övr. Hund Träffade idag på en kelipe när jag var ute... pratade lite med ägaren och det visade sig att (efter vad hon sa) så har jag fått helt fel...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: Borboleta
·
N
Övr. Hund Våran kille kommer ibland när man ligger i soffan o verkligen tokslickar i hela ansiktet på oss båda. Ser detta som en söt grej att han...
Svar
10
· Visningar
4 782
Senast: Denver
·
D
Övr. Hund Jag är lite inne på att köpa mig en Australian Sheperd, och undrar nu om någon här möjligtvis har/har haft en? Eller har träffat/ har...
2
Svar
29
· Visningar
2 410
Senast: Dark_Iris
·
Övr. Hund Nu är jag igång igen :p Det är så att våran familj funderar på att skaffa en till hund. Vi bor långt ute på landet och känner att vi...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
23 939
Senast: Horse
·
Övr. Hund Nu behöver jag massor med namnförslag, det ska vara ett kryddnamn som börjar på C och som ska passa en liten herre. Det måste inte vara...
Svar
15
· Visningar
1 532
Senast: Carand
·
Övr. Hund ... vad har ni att säga om denna ras? Jag är inte riktigt i hundköpartagen, men en vacker dag så SKA jag ha en hund och just nu är jag...
Svar
9
· Visningar
3 601
Senast: Ishtar
·
C
Övr. Hund Hej! Är det någon som har prövat den där "godis bollen", vet ej namnet på den? Ni vet den man proppar i lite godis i ett hål så ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 554
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V