Alla ni med polarhundar, upp med bilder! =)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Nozer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 2 441
Sv: Alla ni med polarhundar, upp med bilder! =)

Min Samojed tik Unni! :love:

DSC_0004.jpg
DSC_0002.jpg

HPIM2160.jpg
HPIM2159.jpg

:bow:

Tack så mycket=)
Vi är Faktiskt med i hundsport dena omgång när vi blev BIS 3 i Hässleholm..
Jätte kul att rasen börjar ta fart nu.

här kommer en lite bättre bild på min Show

http://www.fridha.se/images/S2020016[2].JPG
(vi i mitten)

http://www.starax.se/images/oscar-070318-d.jpg

Malmö Int

aha! måste titta en gång till i hundsport då! jag gillade verkligen formerna ut teckningen! roligt med utställningar, själv får man hålla sig längre norr ut=) men det går ju det oxå.kunde inte öppna bilderna=(

vad fina ni var i hundsport (bis-3 och vinnare grupp 5) kul!

Gullig :)
Jag har också en hund , men jag vet inte hur man visar bilder..:( Kan nån säga hur :crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Nog föredrar jag hunden på hunden övre bilden framför den utställningsavlade "polarhunden".
PL

Tobbe: Sjysst bild på din sambo när hon ligger i soffan med gylfen öppen!! :rofl: :rofl: :rofl: Tyckte hon det var roligt när du lade ut den på Buke? Hihi.. Jätteroliga bilder annars oxå! ;)

Tobbe: Sjysst bild på din sambo när hon ligger i soffan med gylfen öppen!! :rofl: :rofl: :rofl: Tyckte hon det var roligt när du lade ut den på Buke? Hihi.. Jätteroliga bilder annars oxå! ;)

Hehe, lite måste man bjuda på ;P

Ändå "stängd" så det syns inget juh ;P

/Tobbe

Nog föredrar jag hunden på hunden övre bilden framför den utställningsavlade "polarhunden".
PL

Mmm... jag har lite svårt att se de här korsningarna som faktiskt inte har "polarhundsexteriören" som polarhundar. Draghundar, javisst. Polarhundar? Nej. Själva ordet "polar" antyder ju att de ska ha en exteriör som går att förknippa med polarområden.

Liknande trådar

M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på... 2
Svar
31
· Visningar
6 767
Senast: Shark
·
N
Övr. Hund Den här dagen kom att bli en väldigt ovanlig, men fruktansvärt trevlig dag =) Jag o frugan packade in oss själva i bilen tilsammans...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Nikkis
·
A
Övr. Hund Jag slår ihop 2 frågor i en tråd, hoppas det går bra :) Kan börja med att berätta lite bakgrundsinfo om jycken ifråga...
Svar
11
· Visningar
1 491
Senast: Atalantha
·
N
Övr. Hund Idag var vi ute och dragtrände våran kille. Har glömt kameran andra gånger, men den här gången kom jag ihåg den =) Bara kvar att få...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka