Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Vad ska man tänka på om man överväger att skaffa en omplacerings hund? :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
727
Senast: Borboleta
·
L
Övr. Hund Fungerar dom? Har en hund som inte är så lydig, eller ska man säga ; En bra kondition? Han lyssnar inte så bra. Kan man använda en...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: liten82
·
S
Övr. Hund Jag vet inte om ni har hört talas om hunden Ronja som blev stulen från sitt hem i februari i år? I alla fall så har hon kommit hem nu...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: aiquen
·
I
Övr. Hund Har du en kamphund? Då kan du bli vräkt! Så lyder en av många rubriker på expressen.se Jag vet inte hur många trådar om detta som... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
11 953
Senast: midnight Rags
·
Övr. Hund Hur fungerar det med regler osv. om man vill ta med sig hund till Danmark i sommar?
Svar
6
· Visningar
4 302
Övr. Hund Hej alla glada: Vi får hem våran lilla valp om knappa 3 veckor men är väldigt oense om namn jag o sambon min :D Han har totalt...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Miss Noora
·
Övr. Hund Hej alla glada: Vi får hem våran lilla valp om knappa 3 veckor men är väldigt oense om namn jag o sambon min :D Han har totalt... 2
Svar
20
· Visningar
2 684
Senast: Miss Noora
·
L
Övr. Hund Var ute och gick med Eya den vanliga svängen tidigare i eftermiddag, någon som bor i ett hus i närheten av cykelstigen hade hängt ut...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Nozer
·
Hundträning Jag går med min vovve på brukshundklubben och tycker att själva övningarna och att man kan träna ihop med andra hundar är jättebra, men...
Svar
9
· Visningar
1 489
Senast: Jeeves
·
C
Övr. Hund Hej. Ska troligen snart köpa en kinesisk nakentik, undrar om det finns någon som kan komma med bra namnförslag. Har inga bilder än då...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Contikki
·
Övr. Hund Våran nya Leonberger tik har antagligen levt i en drömvärld tidigare. I hennes begrepp existerar inte mitt och ditt. Bara mitt, mitt...
Svar
13
· Visningar
1 131
Senast: Lenis
·
T
Övr. Hund Nu vill jag ha lite hjälp här av er med erfarenhet :) Jag är väldans sugen på att skaffa hund. Inte som läget ser ut idag, men någon... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 256
Senast: plymen
·
Övr. Hund Har här gjort minn FÖRSTA bildspel någonsin!!! www.photoshow.net/Bellasbildspel/Bella Hunden är en papillon tik på tre år med...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Fiffi1
·
Y
Övr. Hund Vet inte riktigt hur jag skall börja...:confused: Har sedan jag var 15 år alltid önskat mig en hund.. det var då familjens 3:e hund...
Svar
11
· Visningar
1 334
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Blivit erbjuden att köpa en unghund (dvärgpinscher) som är van att bo med 3 andra hundar. Funderar på om han inte kan bli väldigt...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Halali
·
Övr. Hund hej.. jag måste ha hjälp!!!! jag har en papillon tik på 3 år som jag vill ställa... men jag kan ingenting.... :angel: jag...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Nu måste ni hjälpa mig att bestämma mig. :cool: Nu har jag i all afall inte så många namn kvar men jag bara kan inte bestämma mig... 2
Svar
33
· Visningar
2 244
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Vände mig till en rekommenderad instruktör på jaktretriever som skulle vara väl insatt i stresshantering hos hund. Skickade ett litet...
Svar
11
· Visningar
1 265
Övr. Hund Alla mina djur hemma är veterinärvårdsförsäkrade, och det kommer valpen också att bli. Hittills har jag aldrig behövt välja på...
Svar
14
· Visningar
2 405
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vill bara påminna er alla där ute att ringa upp veterinären och se till att få ett recept på cortison. Det är livsviktigt att ha... 2
Svar
23
· Visningar
2 734
Senast: kickikompis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka